Utstillings/MOC-delen av KlossExpo har fått tildelt ca samme plassen som i fjor.
Her er planen for hvem som skal stille ut på hvilke bord, og hvor de bordene skal stå.
Ser ut som mitt bord er for lite til å stille ut mine modeller av MX3000 vogner som brukes
på t.banen med plattform.
Jeg glemte å skrive størrelse på den i min påmelding så jeg sende mail til de med
korrekt størrelse som er på ca 40 x 232 cm.
Du har fått en del av langsiden på sceneelement-bordet B3, som er to meter bredt. Det vil si at du har ca 1 meter bredde, og dere er tre personer som deler på 8 meter lengde. Ut fra de påmeldte størrelsene så skal det gå helt fin-fint
NB! Arrangøren har bomma litt godt på hvor mye plass vi har på MOC-området, så mye i det delte kartet blir desverre feil. Jobber akkurat nå med en ny plan! Håper på samarbeidsvilje fra dere alle når dere etterhvert kommer rennende inn
Håper det er igjen litt plass igjen til meg når jeg kommer og stiller opp min lille utstilling i morgen tidlig…?
Jeg er opptatt annetsteds, så går dessverre glipp av all moroa i kveld (men jeg har bedt Lasse om å sikre meg kosepose etc.)
Ses i morgen!