17.11.2010 er det nøyaktig 5 år siden Brikkelauget ble stiftet! \o/
I den forbindelse har vi planlagt en stor fest der alle er invitert. Festen begynner lørdag 20.11. og fortsetter ut søndag. Nøyaktig tidspunkt på dagen kan bli endret underveis og dere blir oppdatert i så fall. Siden vi har det begrenset med soveplasser (17) må vi ha påmelding og sånn, og påmeldingsfristen er foreløpig satt til 10.11. Hvis det blir flere enn 17, har medlemmer prioritet, så følger vi først-til-mølla-prinsippet.
Men vi skal hvertfall spise ett godt måltid (som 2 i styret lager) og vi skal hvertfall spille noen av de nye LEGO spillene.
Alt annet har komiteen styr på
For å stimulere til bygging av flere GBC-moduler, utlyser jeg herved en konkurranse for kåring av beste GBC-modul på festen. Jeg er selv eneveldig dommer, og premien er 2 stk [set]9938[/set]. Modulen må følge GBC-standarden. Bedømmelsen skjer etter kriteriene funksjonalitet og underholdningsverdi. Ingen krav til orginalitet. :mrgreen:
Hei! Det ser ut til at dette går i vasken for min del, dessverre! Hva har skjedd? Jo, en god kamerat har, selvfølgelig, klart å invitere til 40-årslag samme lørdag. Har brukt litt tid på å vurdere fram og tilbake, men har landet på 40-årslag. Sorry!