Bygging av mini factory

Hei, har en litt uvanlig request. Vi skal på messe i Taipei neste fredag. Og vi ønsker å ha en mini factory til å vise frem på standen. Tror noen det er mulig å lage en mini factory til da. Vi trenger den levert i Ski den 20. mars. Skjønner dette er kort tid, men vi ønsker bare å sjekke. Send meg gjerne en mail på ks@retyre.eco. Så kan jeg sende ett bilde av hvordan sånn ca. vi ønsker det.

Vi lurer også hva du/dere tar betalt for dette?

Jeg tror det er lettere for folk å vurdere dette hvis du laster opp skissen. Og vanskelig å si en pris uten å vite hva man skal lage…

1 Like

Takk for svar. Litt mer utfyllende info kommer her:
“Er det noen her inne som er drevne på custom-bygg? Trenger en miniatyr utgave av fabrikkgulvet vårt til en messe vi skal på (8 maskiner + noen samlebånd). Meget kort deadline; 18/19 mars. Fordel om du kan fakturere da dette er på oppdrag fra en bedrift, men vi kan finne ut av det dersom det ikke går :slightly_smiling_face:

Specs:

• Mer detaljert tegning av fabrikkgulv layout/ maskinene finnes (Men man må signere NDA først)
  • Behøver ikke være kjempe detaljert, men må se nogenlunde likt ut som maskinene på tegningen.
  • Ene maskinen finnes allerede som lego figur (The Brick Moulding Machine 40502), dette er den største maskinen.
  • Størrelse på fundament/gulv minimum 40x40cm (maskinene kan spaces ut litt)
  • Må kunne sendes senest 18/19 mars eller hentes på Østlandet 19/20 mars.
1 Like