Diverse ting til sortering av Lego

Ettersom et sorteringssystem for Lego av nødvendighet alltid utvikler seg etterhvert som man anskaffer mer Lego eller finner bedre løsninger har jeg opparbeidet meg en del ting som jeg ikke lenger trenger, og som jeg tenkte kanskje noen her kan få nytte av. Har i utgangspunktet lagt meg på ca halv pris av det ting kostet nytt, kan være åpen for kvantumsrabatt hvis det gjør at jeg får ting ut raskere. :stuck_out_tongue: Volummessig ganske stort så tror det blir upraktisk å sende i posten, bør derfor hentes hos meg på Grønland i Oslo.

Sortimentskap fra Clas Ohlson med 40 skuffer.
Koster visst 400,- på Clas nå, jeg er ganske sikker på at jeg betalte mindre enn det, så tenker 150,- pr stk for disse. Har 2 stk.

Sortimentskap fra Clas Ohlson med 28 skuffer
Koster visst 270,- på Clas nå, jeg er ganske sikker på at jeg betalte mindre enn det, så tenker 100,- pr stk for disse. Har minst 2 stk (jeg tror jeg skal ha tre av disse, men fant bare to i farten).

Raaco sortimentskap med 34 skuffer
Ser ut til at dette koster 370,- hos Jula nå, men ettersom det samme med at jeg nok betalte en adskillig lavere pris gjelder her tenker jeg 100,- her også. Har 1 stk.

[b]Innsatser som passer til til Smartstore 14 (og kanskje 15 og 16?):
Store (plass til 3 i en SS14):
Tenker 20,- for 3 stk kan være greit.
Sølvgrå: 15 stk
Hvite: 21 stk

Godt mulig det dukker opp mer av enkelte ting, eventuelt andre sorteringsrelaterte ting.