men når jeg så på den fant jeg ut at den var feil pakket, istedet for 1 kort pakke til cole ZX og en til rattla, så er det 2 pakker med kort til rattla,
den er altså feilpakket og jeg lurer på om det er verdt noe ekstra for samlere??
Jeg har ikke så mye greie på samleobjekter og vet ikke om Eiker bare tuller her, men jeg tviler på om verdien er særlig høy. Hvis det hadde vært et tema med høyere samlerstatus (f.eks. Starwars), at settet var noen (5-10) år gammelt, og helst at det hadde vært et populært/ettertraktet sett i utgangspunktet, så kunne det kanskje ha dradd noen kroner. Du kan selfølgelig slenge det bakerst i skapet og finne det frem om ti år, men selv da ville jeg ikke hatt forhåpninger om den store fortjenesten.
Og er du sikker på at det er to pakker Rattla-kort, og at ikke bare det øverste har havnet på Cole-bunken? Pakningen virker uansett ikke superproff, på Bricklink-bildet har f.eks. et “gull”-våpen havnet nedenfor den gule spinneren (ser ut som et løst økseblad av type 53705, en del som ikke hører til i dette settet i det hele tatt). Hvis slike feilpakninger er vanlige for denne serien er de nok ikke verd mye.