Funn på FINN.NO

finn.no/56592841

Den her var fristende! Men jeg bor ikke i Oslo og har verken plass eller penger :stuck_out_tongue:

Her er det bare å fråtse i vei for den som har noen kroner som brenner i lomma:
finn.no/finn/torget/annonse; … type=agent

Jeg har prøvd å appelere til barnet i selgeren, da jeg byr på de tre første modulærhusene som leker til barna mine på 6 og 7. De har bygd Pet Shop, og holder på med Paris-restauranten, og koser seg stort med dette. Ingen grunn til å merke disse med 16+ syns jeg, annet enn for å indikere at det jo også er moro for de voksne. Jeg regner jo med at selger vil ha så mye som mulig, og det blir nok høyere enn mitt bur, men jeg syns det var verdt et forsøk:)

“Funn” i negativ forstand… ord blir overflødige: :unamused:

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=57146323&searchclickthrough=true&searchQuery=lego%20og%20byggeklosser

Fra samme person :stuck_out_tongue:
finn.no/finn/torget/annonse? … e=56796277

Tror han blander sammen 70 tallet og 1986 som var når det nye designet kom på Space :slight_smile:

Til alle retro-friker:
finn.no/finn/torget/annonse? … back=false

Hvis den er komplett og i fin stand er vel dette et røverkjøp?

Jepp, sendte en melding på den går rett etter at den ble lagt ut, venter på å høre tilbake.

Jeg så det samme da jeg så på den negative funnet, På store deler av 70 tallet var ikke en gang minifiguren kommet. Den kom helt på sluttem i 78. Og figuren som det er bilde av er fra 87 Futuron i følge Brickset

Bare husk å be om bilder av hva du kjøper, eventuelt. Det er jo åpenbart ikke settet han selger på bildet, siden esken ikke er med? Og med setningen “selges som det er” er det verdt å være litt kritisk til hva det er man får, jeg synes kanskje det lukter litt muffens.

Et kjapt bildesøk viser at bildet som er brukt i Finn-annonsen er et bilde av dette settet som brukes mange steder. Så nei, det er ikke det som er på bildet som selges. Obs-obs.

Jepp, spurte ang. bildet, kanskje derfor jeg ikke har fått svar…

Selgeren har hatt hye minifigurer ute på finn.no til vanvittige priser i det siste! Har vurdert å selge figurer for deg selv, for han får det til å virke som dem dr verd sin vekt i gull…

Flere han har lagt ut der han skriver at dem ikke er originale, bare bygd opp av deler han har liggende…

finn.no/57351114

Denne sekgeren har hatt mye fint ute. Fint for samlere i alle fall…

500,- for Simpsons-huset. Må hentes i Bergen.
finn.no/57375513

Dette er et ganske godt tilbud - ulempen er at de fire settene selges samlet, men totalprisen på 1050 kroner er bortimot halv pris:

[setimg]76031[/setimg]
[set]76031[/set] (som for øyeblikket er utsolgt hos LEGO)
[setimg]76040[/setimg]
[set]76040[/set]
[setimg]76032[/setimg]
[set]76032[/set]
[setimg]76003[/setimg]
[set]76003[/set] (utgått produkt).

finn.no/finn/torget/annonse? … e=58267985

ooooohhhh…

finn.no/finn/torget/annonse? … e=59436824

ble budkrig ut av det. noen her som er på kjøret? jeg gav meg ved 3k.

m.finn.no/bap/forsale/ad.html?fi … =1&ref=fas

Må vel si at dette er et godt kjøp for de som ikke har det :smiley:

Jeg har en allerede, men uåpnet for 2000 kroner så litt for fristende ut. Finnes likevel til rundt 3000 på BrickLink i Danmark, så det var ikke interessant for meg heller i det øyeblikket det ikke var noe kupp lenger.

Denne kan være verdt å følge litt med på, kanskje?

m.finn.no/bap/forsale/ad.html?fi … s=55150063

For meg ser det ut til at de gamle Space tegningene er printet ut.