skybert hva klokken i morgen?
Har editert posten min i riktig tråd, der finner du svar + litt til.
Fikk oppgitt at denne samlingen er solgt for kr 10000,-
Kankje noen her som er kjøperen?
Er det ikke en gammel klassiker som troner på toppen der…?
m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=74997428
alpha.bricklink.com/pages/clone/ … 5-1#T=S&O={}
Flott bil. Om settet er komplett så er jo dette kjøpet verdt pengene.
Det var jeg og en kamerat som spleiset på denne samlingen. Vi betalte ikke 10000,-, men jeg tror ikke jeg ønsker å si hva vi gav akkurat nå.
Det jeg kan si er at dette er et funn av de sjeldne, en helt absurd samling. Samtlige esker er pene, med unntak av 6080, og selv den er ok.
6085 har til og med plasten fremdeles, det samme gjelder noen av de andre større settene også. Mange av eskene har norsk prislapp.
Klossene er stort sett hele, rene med lite solbleking.
Hentet den nå nettopp. Her er noen bilder. Skal gå gjennom samlingen ordentlig i morgen. Bedre bilder kommer etterhvert. Jeg og min kamerat har fått fyllt inn noen hull i samlingene våre, men vi er åpne for å dele med oss.
edit:
Til dere som ikke så det. Det var altså 28 Castle sett fra tidlig 80-tall. Alle komplette, med eske. Jeg vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg akkurat nå, dette er det drøyeste jeg har hatt i huset på lenge.
…men de er jo brukt/åpnet…? Da er jo langt mer enn halve morroa borte.
Gratulere med fint kjøp Soulgem! Samlinga var heeelt syk! Så enig med deg om at dette var bra samling!
m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=76643411
Kjempekupp for dem som er heldig å bu i Oslo

http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=76643411
Kjempekupp for dem som er heldig å bu i Oslo
Og for oss treginger som ikke rakk å se den før den ble slettet, hva var det?
Slettet allerede ja… Var 4 stk forholdsvis store kasser til 500kr. Ymse technic og city tror jeg.
Det var ett kupp. Prøvde kjøpe den, men minuttet etter forandret han annonsen og skrev han sender ikke. Fem minutt etter var den solgt. Var ett tog med skinner. En dek technic og vanlig lego. Heldig kjøper
En fra Bryne som selger uåpnede Star Wars UCS akkurat NÅ!

En fra Bryne som selger uåpnede Star Wars UCS akkurat NÅ!
Nb: Må hentes.
Har hatt litt dialog med karen, det lukter av dette…

Har hatt litt dialog med karen, det lukter av dette…
Da må du nesten forklare hva som er galt.
slutter å svare etter jeg spør om bilder av pakkene etter vi er egentlig blitt enige om pris
er kort tid etter slettet/sperret fra finn…
m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=81290388
Hahaa , dagens!

Hahaa , dagens!
Borte allerede, hva var det?
Edit: Kan det ha vært et Disney slott til overpris? La ut en annonse med veiledende pris i folkeopplysningens tjeneste.
Disney castle til 6000,- med tekst “vil du være den første til å eie denne?”