Funn på FINN.NO

Prøvde meg på GE jeg også. Fikk melding med en gang om at han hadde fått bud på 1200. Da hoppet jeg av, gidder ikke budrunder. Enten får folk selge til oppgitt pris, eller så får de informere om at det er budrunde. Ikke ombestemme seg underveis.

Men fikk kjøpt en Pet Shop til 900,- fra en fyr som la ut på formiddagen i går - så er tålelig fornøyd likevel :slight_smile:

Hvordan i alle dager finner dere disse treffene på Finn?
Jeg har varsler på i alle mente, men hverken Pet Shop eller Grand Emporium har dukket opp for meg… :frowning:

Jeg har push-varsel på diverse søk på Finn. Men du må være rask, noen av disse forsvinner i løpet av få minutter. Hvis selgeren sletter annonsen så forsvinner de fra søkeresultatet. Jeg lagrer alt av interesse i “mine funn” slik at de ikke skal bli borte.

Her ser du de to annonsene i min liste
[attachment=0]Finn-annonser.JPG[/attachment]

Grand Emporium
m.finn.no/bap/forsale/ad.html?fi … tId=687703
webcache.googleusercontent.com/s … clnk&gl=no (cachet versjon)

Pet Shop

Fire Brigade
webcache.googleusercontent.com/s … clnk&gl=no (cachet versjon)

Rask ja, det skjønner jeg at man må være… :stuck_out_tongue:

Tipper jeg får legge inn enda flere søk med diverse søkeord, lego-kode etc, for her kan man jo aldri være sikker på hva selger legger ut av “trefford”. :stuck_out_tongue:

Har gitt opp Finn etter nyhetene med at LEGO er gull verdt, så bedre sjans på lokale Facebook Kjøp/salg grupper, har etter det kjøpt kilovis med lego for usle kroner, men enda ikke Modular seriene (men det kan jeg bygge nesten) :slight_smile:

Fant en Lego T1 Camper Van for 500 kr på fredag. Guttungen (og faren) har hatt lyst på den, så til den prisen tenkte jeg å plukke den opp for å bygge med guttungen i påskeferien.

Traff en hyggelig fyr som var bitt av Legobasillen, og ble stående og snakke om modulhus osv. Så pekte på han på Fire Brigade på baksiden av VW - instruksjonene og spurte “Du har ikke lyst til å kjøpe den der også da?”.

Joda, jeg måtte jo innrømme at den stod på ønskelisten - men var alt for dyr.

“Du får min for 1000 kroner” var svaret. Så jeg dro hjem med både Fire Brigade og Camper Van. Påsken er reddet!

Fikk tak i denne for 500,- tror det var en god deal

m.finn.no/bap/forsale/ad.html?fi … s=72203001

Veide 10kg i pose. Har plukket ut ca 1kg med lego duplo, klinkekuler, osv. masse minfigs. funnet en Ewok, Chewbacca, Anakin, en del stormtroopers, ett par assult droids, ett par andre minifgs ikke ferdig og se igjennom enda.

Var og ett par figurer som lingnet litt på lego minifig men ca 50% høyere. Noen som vet hva de er? skal ta bilde senere.

Disse?

bricklink.com/catalogList.as … String=516

[set]10179[/set]
m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=72298620

Dette er Jack Stone &Co. rettet mer mot junior i Lego.

Høystbydende er opplyst til 10000 sålangt.

Qxl og e-Bay er for auksjoner, Finn er for faste priser.

Ja tror der js013 og 4j011

En sjelden mulighet, men veldig høy pris
m.finn.no/bap/forsale/ad.html?fi … s=72729033

var det noen her som fikk tilslaget på denne? :slight_smile:
m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=73259537
Finn var så buggy i går at mine to meldinger aldri kom gjennom til selger… :frowning:
(Første versjon av annonsen var forresten 37kg for 7000,-) :open_mouth:

Ser ut som det er en del her som kanskje er interessant for folk, og prisene er ikke helt horrible heller, ser ut som mye av det er billigere eller ca likt priset som Bricklink: m.finn.no/user/profile/profile.h … ap/forsale

Brickbeard’s Bounty (6243) fra 2009 med Kraken Attackin’ (6240) med på kjøpet for 550,- er vel ikke gærnt? Kjøper ikke så ofte på finn, men tror dette var en grei deal :slight_smile:

torbjose.

Kjøpte noen boxer med lego for litt siden gjennom finn. ca 23kg for 2400kr inkludert plastbokser. Etter å lete rundt i kassene en stund fant jeg denne. Mangler bare 4 mørkegrå plate med horisontal feste. mulig de er i boksen men ble lei av å lete så bruke ett par blå foreløpig.

Forseglet Robie House til salgs på Finn akkurat nå for den som er interessert. 3500,-
(Ikke jeg som selger)

Dette tror jeg ikke er en upris for en så gammel samling:

finn.no/74657871

Skulle ønske jeg hadde plass og penger!