Ja, ja,blei no en del lys ihvertfall…vanskelig å ta bilder, som får med alle detaljer…men men…Helikopteret ser ut som det er eid av Åfk…he he…bare tilfeldig…bygde oxo en medfølgende båt…valgte å ikke ta den med pga, da måtte jeg ha lagt med kopi av pass, førerkort o.l…for og bevise at jeg snart er 44 år og ikke 11…
Tusen takk for kommentarer. Kjekt det. Puuuuhh…heilt gåen, og sår fingra av å bygge…vet ikke hvor lurt det var å ta opp igjen denne hobbyen…Blir jo ikke gjort noe annet, for og si det sånn…så mye nytt og lære også… som snot, afol o.l…har knapt bygd ferdig, for å ta ned igjen og starte på nytt…hadde glemt hvor mye arbeid d var å rive, sortere ,lete etter riktig deler osv…Huset jeg bygger på nå skal få stå en liten stund…Sier jeg no da, men…he he…ser en del på nye sett også,litt snurt for jeg ble snytt for Star Wars Lego…likte godt rom Legoen jeg hadde, og bygde mye romskip o.l…men tror ikke det blir kjøpt noe Star Wars Lego…sugen på den Millenium Falcon da…men er så mange versjoner…har selvfølgelig mest lyst på den største 1 edition på ebay til 20000000000$ da…Apropos det, jeg slutter aldri å forundre meg over ting de lager piratkopier av…trodde toppen var nått når jeg kjøpte noen Gillette barberblad på Ebay, og blei seende ut som ei mygla kirsebær i trynet…men neida, til og med Lego skal de lage kopier av…var noen få deler i Finn kjøpet mitt, takk og lov for det ikke var mange.Såg med engang at det ikke var lego…selv om jeg har vært borte fra gamet i over 30år… Tilbake til bygginga. Ha en fin dag du som leser ditte.