Kort fortalt: Lage en nettside som inneholder Finn.no i et vindu og som oppdaterer seg selv slik at du slipper å trykke F5. Da kan du ha denne nettsiden f.eks. på en egen skjerm eller ved siden av vinduet du jobber i. En annen ting som skjer da er at selgeren vil få et usedvanlig høyt antall treff på sidevisninger på annonsen. En på jobben solgte mye på Finn i en periode og oppdaterte oss andre hver dag på hvor mange nye treff han hadde. Jeg spilte han et puss ved å lage en slik nettside som oppdaterte hvert 30. sekund, også åpnet jeg nettsiden i en rekke faner på diverse virtuelle maskiner jeg hadde tilgjengelig. Tror han hadde over 30.000 nye sidevisninger på annonsen dagen etter. Det er godt mulig Finn har endret på dette til å være unike sidevisninger i dag.
Jeg ble kjøperen av nevnte GE, og selgeren sa at jeg var først så jeg fikk kjøpet. Snakket litt med han når jeg måtte han nå og han sa at han hadde fått høyere bud , men avtale var avtale.
Kjøpte meg i forrige uke en 7864 tog regulator i original eske (slitt) med meste parten av delene med minus kabel til skinne og ett tannhjul som var annonsert på Finn
Ble solgt som defekt. Tenkte jeg kunne prøve meg på den.
Fikk den i dag og koblet den til veggen uten noe videre Poff !
satte regulatulator på fult og fikk de riktige spenningene på alle utganger og variert ved regulering ved måling.
Resultatet var ett fullt brukbar transformator til kr 150 kr. Man får de til hundrelapp mer ++ på BL.
Ikke helt sikker, men under 5 minutter. Tror kvitteringsmeldingen fra Finn ble sendt omtrent akkurat kl 4.
Huset er forøvrig så vidt jeg kan se, støvete men så godt som komplett. Mulig en av minifigurene mangler med mindre den har falt av og ligger i bilen.
Noen som vet om det dukker opp Lego tilbud på Outland, evt toys r us eller andre som selger detective’s office og eller brick bank nå i mars-april?
Vet jo at det har vært 25% på Lego tidligere år på denne tiden
Hvis du er medlem i Kozmoz sin kundeklubb og har registrert barn med fødselsdato så får du 25 % på valgfri vare (gjelder LEGO). Men det største problemet er å finne en Kozmoz som selger eksklusive titler.
Hvis du er interessert i brukt så ligger det en på Finn til 1000,-
Ingen barn å registrere, men takk for tipset
Ja, den lokale Kozmoz har hatt inne eksklusive sett før bla modulhus, men er en stund siden nå :s
Ja, så det på finn, men da betaler jeg heller et par hundre mer for et nytt
Supert, takk for tipset Da ser det ut til at det er muligheter her Kanskje jeg bør spørre etter tilbud oftere, når de dukker opp umiddelbart etter jeg har spurt
Takk for info, er ski som er nærmest for meg
Regner ikke med noen har sett brick bank på toys r us noe sted enda?
Står på siden til Toys r us at om en handler over 500kr er det gratis porto (men ikke med bud)…
Noen som vet om dette gjelder vanlig frakt eller bare om en velger å få tilsendt pakken til en toys r us butikk?
Det var kjedelig! Stod opp kl 05:00 og bestilte den, det gikk fint
Blir bra å få den i hus, har venta på å få den på tilbud i over et år nå
Om du bor i nærheten av en toys r us, er det fortsatt gode muligheter for å få tak i den om du møter opp der kl 10. Er jo vært et forsøk å ringe og høre om de kan holde av en også, om du ikke kan komme ditt før seinere. Nettbutikken sender fra et sentralt lager i Danmark, så har ingen innvirkning på varebeholdningen i de enkelte toys r us filialene…
Er ikke 45.000 for de 10 første modulhusene litt høyt mtp at de er alle brukte og uten eske? Hvis man ser på prisene på Bricklink på de to første åpnet, og de åtte resterende ny i eske på Finn og S@H så havner jeg på ca 38.500,-. Og da får de 8 av disse uåpnet. Har fulgt med på Mosby tidligere og han priser seg rimelig høyt, men fine og sjeldne sett har han mange av
Den der går under latterlige priser. 45000 for brukte sett hvor eskene ikke er inkludert? Det er blodpris MISB eller NISB ville det vært en mer fair pris etter min mening.
Fikk en nyhetsmail fra Danske Bilka i går hvor det står:
“Der sker snart noget stort” sammen med Lego logoen… Om det betyr et stort salg eller kun at det kommer masse nye sett er ikke godt å si…
Dog er jo det en del nordmenn i Danmark på denne tiden av året, så dere får følge med for de det gjelder