Mon tru om Assembly Square blir solgt til 1499 da? Førpris på TRU er jo 1999kr. Men mulig dette er en allerede rabbatert pris? Ja visst! og Detectives office til 974… Jeg har den fra før, men 974 for 2200 brikker er jo knallpris. Nå brenner det skikkelig i lommaboka…
Ble et par kjøp i dag.
[setimg]75187[/setimg] [set]75187[/set] 2x til 599 pr. stk.
og
[setimg]70917[/setimg] [set]70917[/set] 2x til 791 pr. stk.
HVOR?!
Særp, de hadde en del igjen
Du kan jo ta en tur på br på oslo city, der hadde de masse sett i afol-gata!
Kjøpte en bb8 og bobla for 600kr stk…
60162 satser jeg på at blir billigere før eller siden, litt is i magen må en ha
Da ble det en Boble(599)og en karusell(1199) på meg, virkelig gode priser.
Det ble 10257 og 70912 på meg.
Noen her som har bygd om 10257 til å passe på en 32x32 eller må man opp på 48x48?
Har to av 70912 nå. Planen er å bygge de sammen til en større Arkham Asylum-modulhus på 32x32
Var en tur innom BR i dag, og fikk kombinert Pris-Match med 25% rabatt. Endte opp med en 10257 Karusell til 795,-. Grei pris!

Var en tur innom BR i dag, og fikk kombinert Pris-Match med 25% rabatt. Endte opp med en 10257 Karusell til 795,-. Grei pris!
Bra kjøp! Hvilken butikk prismatchet du mot for å få den prisen?

andeuph:
Lekekassen. Skulle egentlig blitt 895,-, men dårlig prosentregning/kronglete system førte til at avslaget ble regnet utfra opprinnelig pris. Samme skjedde hos TrU i går, så kan se ut som det er slik det alltid gjøres.

LarsB:
andeuph:
Lekekassen. Skulle egentlig blitt 895,-, men dårlig prosentregning/kronglete system førte til at avslaget ble regnet utfra opprinnelig pris. Samme skjedde hos TrU i går, så kan se ut som det er slik det alltid gjøres.
Virker jo merkelig at de skal ta hensyn til prismatch om prisen i butikken etter rabatt ender under den hos Lekekassen? Det naturlige vil jo være å trekke fra 25% og om prisen fortsatt ikke er under konkurrents så trekkes det resterende beløpet fra til prisen er lik… Tilbudet er jo 25% på egen pris ikke 25% på den billigste prisen som finnes på produktet?!
Dog så klart gunstig for de som får det til en enda bedre pris

Virker jo merkelig at de skal ta hensyn til prismatch om prisen i butikken etter rabatt ender under den hos Lekekassen? Det naturlige vil jo være å trekke fra 25% og om prisen fortsatt ikke er under konkurrents så trekkes det resterende beløpet fra til prisen er lik… Tilbudet er jo 25% på egen pris ikke 25% på den billigste prisen som finnes på produktet?!
Dog så klart gunstig for de som får det til en enda bedre pris
Forsåvidt enig i det, men samtidig hindrer dette butikken i å skru opp alle priser med 20% dagen før de kjører slike tilbud. Var derfor sleip nok til å spørre, og heldig nok til å få settet til 39% av veil. pris.
Hadde vært interessant å vite hvor mye BR tapte/tjente på akkurat denne handelen!

Queen Anne’s Revenge 4195 til 800kr på finn. finn.no/bap/forsale/ad.html … =110442643
Jeg har en selv og 50 kg og sortere og selge ellers hadde jeg kjøpt den selv.Koster 2000+ på Bricklink, bricklink.com/v2/catalog/ca … 968#T=S&O={“cond”:“U”,“ii”:0,“is”:0,“iconly”:0}
Dette hører vel til i “Funn på FINN”-tråden:
http://forum.brikkelauget.no/diskusjon/viewtopic.php?f=4&t=847
Skulle ønske moderatorer snart kunne sette en PIN/stickie på de fire hovedtrådene i dette sub-forumet, så det blir lettere å alltid finne dem:
- Gode tilbud
- Gode tilbud - diskusjonstråden
- Funn på FINN
- Ikke fullt så gode tilbud

magking:
Queen Anne’s Revenge 4195 til 800kr på finn. finn.no/bap/forsale/ad.html … =110442643
Jeg har en selv og 50 kg og sortere og selge ellers hadde jeg kjøpt den selv.Koster 2000+ på Bricklink, bricklink.com/v2/catalog/ca … 968#T=S&O={“cond”:“U”,“ii”:0,“is”:0,“iconly”:0}
Dette hører vel til i “Funn på FINN”-tråden:
http://forum.brikkelauget.no/diskusjon/viewtopic.php?f=4&t=847Skulle ønske moderatorer snart kunne sette en PIN/stickie på de fire hovedtrådene i dette sub-forumet, så det blir lettere å alltid finne dem:
- Gode tilbud
- Gode tilbud - diskusjonstråden
- Funn på FINN
- Ikke fullt så gode tilbud
Takk for innspill, vi skal ta det opp til vurdering!

-30% på Star Wars hos Toys R Us, inkl Lego som ikke allerede er nedsatt
værtfall i Ålesund
Takk for tipset! Det gjelder på nett også, selv om det er mange sett som kun er i butikk for øyeblikket.
Noen ok kjøp med 30% på allerede nedsatt pris, f eks denne (nesten 50% rabatt totalt):
toysrus.no/product/lego-sta … 0123401001

Caveman:
Hvor lenge varer dette tilbudet hos Kozmos?
Mener han sa til 20/1 i ene butikken jeg var, dog virka det som det var til det ble utsolgt om det skjedde før den tid…
Var vist et samarbeid mellom Lego og Kozmos, der begge parter betalte 25% av rabatten.
Var jo et kremtilbud så får håpe det blir en tradisjon
Er det noen som vet om Kozmos kjører et tilsvarende tilbud i starten på 2018 (5 sett til 50% per butikk)?
Noen som vet når Coop Obs skal ha en 40% tilbud?

Ny leketøyskjede med over 30 butikker åpner i disse dager og de vil ha minst 25% på Lego fra 9-11 februar.
Spennede å se av “minst” betyr… Kan vi håpe på skikkelig gode tilbud?![]()
Hva er det for en hobby-kjede som ikke åpner butikker i Bergen eller Trondheim?? Skandale!
tosca:
Ny leketøyskjede med over 30 butikker åpner i disse dager og de vil ha minst 25% på Lego fra 9-11 februar.
Hva er det for en hobby-kjede som ikke åpner butikker i Bergen eller Trondheim?? Skandale!
I Trondheim har man jo Smallbricks. Trenger man flere da

skybert80:tosca:
I Trondheim har man jo Smallbricks. Trenger man flere da
![]()
![]()
Er det noen som vet utvalget hos kjeden, er det bare standard sett så er det jo ikke så farlig om det ikke er noen i nærheten