Gode tilbud - diskusjonstråden

Så ut som et standard utvalg av vanlige sett av det jeg så av bildene på nett ja…

Var en butikk rett på andre siden av grensa som gikk konk tidligere i sommer, som hadde samme opplegget… Jeg var der når det var ganske utplukket å fikk forhandlet meg fram til 50% på Lego også… Dog hadde de så høye priser i utgangspunktet at selv med 50% rabatt så måtte jeg sjekke hvert sett om det lønte seg i forhold til billigste pris på nett… Ente opp med 3-4 sett på som jeg sparte noen få hundrelapper på tilsammen, til 30% hadde det jo vært håpløst så er vel en grunn til at den type butikker går konk…

lekekassen.us15.list-manage.com … 32534384fc

Du kom meg akkurat i forkjøpet, måtte bestille DD før jeg kom hit for å rapportere :laughing:

Det jeg alltid sier er man tålmodig får en de aller fleste Lego sett til en god pris, så nå er det bare å vente på et røverkjøpt av de nye HP/FB setta :sunglasses:

Uflaks at HP/FB setta ikke har dukka på obs enda :confused:

Sikker på at de ikke kommer til uka da? :slight_smile: Ellers kan det være at de vil tømme hyllene for å gjøre plass til nye varer uken etter :confused:

Uansett, kan få seg Ninjago City Docks til under 1400kr!

Kan jo så klart ha griseflaks :stuck_out_tongue:
Obs var merkelig nok den første butikken som førte opp setta på nett, også har de fortsatt ikke fått de på lager :open_mouth:

Hvem obs er det som har så store sett?! Den i nabolaget mitt har stort sett små og medium sett…

Begge i Trondheim har stort sett hatt det i hyllene for 2299 eller 2499 (husker ikke veil prisen til Obs). Skal stikke innom i morgen tidlig for å skaffe meg et for å ha ved siden av Ninjago City og Destiny’s Bounty :smiley: Lurer også på om det nye store Technic-settet er verdt å skaffe seg?

Var innom Coop OBS på Sørlandssenteret rett etter åpningstid, og det var helt bomtur for min del. Ingen av de nye settene, ingen store sett, litt slunkent i hyllene. Tydelig salg for å rydde litt plass før de setter ut nyhetene. Når jeg tenker meg om så var det samme leksa sist de hadde salg.

Med mindre dere vet at den lokale Coop’en har bedre utvalg enn normen så er ikke dette salget allverdens å bry seg med…

Jo, men sist sommer mener jeg de fikk inn de nye settene midt i uka de hadde salg, så kan jo ha flaks, men spørs om de gjør den manøveren to ganger :stuck_out_tongue:

Dro på Obs i Trondheim idag og var en kar før meg som rasket med seg alt som var av større sett, deriblant 3 Ninjago City Docks. Dro i stedet på Toys’R’Us og fikk de samme prisene der med prismatch, også på HP-settene, Ninjago City Docks til 1314kr og Hogwarts Great Hall til 714kr. Toys’R’Us hadde flere av Ninjago City Docks igjen etter at jeg kjøpte et, så god mulighet for å skaffe det til veldig god pris nå, Harry Potter var det heller glissent med.

I fjor husker jeg OBS i Ålesund hadde satt ut mange nye sett før salget begynte, var der å plukket med meg noen jeg ønsket meg og noen dager senere var de ryddet inn igjen :slight_smile:

Prismatch er ikke dumt nei, egentlig skal det bare fungere når konkurrenten har det på lager, men ofte er de greie evt ikke sjekker så nøye :wink:
Lagerbeholdning på HP virker glissen i følge nettet også, gledelig å se at de selger som hakka møkk ihvertfall :sunglasses:

Var innom obs Slitu i stad og fikk med meg storfangsten 60191: Arctic Exploration Team :laughing:

Var innom TrU i sted og kjøpe den nye X-Wingen. Viste prismatchen til han jeg kjenner der og han dro på smilebåndet når han så på lagerstatus, men jeg fikk avslag :slight_smile: de er ekstremt hyggelig borte på TrU her. Har jobbet noen lørdager for dem med Lego utstillinger/Boost-fremvisning og sånt så kjenner flere av de godt :slight_smile:

Var en tur på obs jessheim i stad og de hadde lite store sett, og vel kun 1 eller 2 technic sett totalt. De hadde riktignok en del boost sett igjen.

Noen som har fått prismatchet Ninjago City Docks eller noe annet spennende på TRU og har en kvittering de er villig til å dele med meg? Send meg en PM. :slight_smile:

Hvordan gjør dere prismatchen? Er det nok å vise annonsen som sier “40% på all LEGO”?

Tror det kommer litt ann på hvem som står i kassen, det er noen her i tråden som har fått avslag ved å vise til annonsen.

På Coop Obs hjemmeside kan man søke opp hvert enkelt sett de har i sortimentet for å få opp tilbudsprisen.

Noen som har sjekket utvalget i Coop OBS Sandefjord?

Sjekk vilkårene for den enkelte butikk. Feks TRU skriver på nettsidene at produktet må være tilgjengenlig ved det tidspunktet du søker om prismatch. Dvs at den ikke kan være utsolgt fra både i butikk og på nett.