For å svare meg selv, samme dårlige utvalget som i de to andre Coop’ene jeg har vært innom denne uka.
En lokal Coop har mange Boost sett dog, så hvis det er noen som har lyst på dette og ikke finner det i nærheten av seg så gi beskjed så kan jeg sikkert hjelpe.
Jeg snakka med han som bestiller Lego på den lokale obs`n og det virka som de hadde prøvd å bestille HP Lego, men bortsett fra brickheads var det ikke mye i sikte, tom minifigs hadde de fått beskjed om at de ikke kunne få (de hadde purra uten svar så langt)…
Virker jo helt merkelig, men HP selger vel som hakka møkk så de har ratt problemer med å levere nok, så mulig de prioriterer vanlige lekebutikker
Ifølge dem selv, disse: https://www.br.no/merker/lego/lego-limited-edition (og hvis du ser bort fra IDEAS, Architecture, Creator Expert og D2C sett har du vel da bare de eksklusive igjen)
Jeg kjøpte [setimg]60200[/setimg] [set]60200[/set] og [setimg]41345[/setimg] [set]41345[/set] …
Og der røyk jeg omsider på en [setimg]75192[/setimg] [set]75192[/set], gitt!
5.156,25 = 40% rabatt!!!
Såh, da har jeg snart det største LEGO-settet ever! (Lurer på om jeg noengang får bygget det… )
MF ble jo nå et ekstremtilfellene da BR og TRU bedriver “priskrig” mot Lekekassen på denne for tiden - og begge disse grupperingene bruker nå stort sett bare faste priser og ikke “veil. minus en rabatt” slik de hadde før. Så da blir det jo slik på generelle prosent-kampanjer som denne at vi får rabatten på allerede rabatterte priser uten at klausulen om at man ikke får rabatt på allerede rabatterte priser slår inn…
Er 5.156,25 40%? Gikk på en 75192 “smell” på BR jeg også. De var tomme overalt bortsett fra en stakkars boks som på Oslo City - så sist torsdag klokken 21:30 kastet jeg meg i bilen og sikret meg den pakka rett før stengetid. Fikk til sammen 1900 kroner i avslag på den og en [setimg]76107[/setimg] 76107 Lego Thanos med Infinity Gauntlet med som sønnen min har siklet på.
(Og my secret taboo er at siden det er én Infinity Gem i hvert av Lego Marvel Infinity Wars pakkene måtte vi ha de andre pakkene også - jeg sier vi selv om det egentlig var mitt behov - og sønnen min vet ikke at vi har alle enda )
Edit: jeg er ny på forumet - og i lauget - og burde kanskje føle meg litt rundt på forumet før jeg kommer med slike innrømmelser/poster… men hvis det er ett sted i verden en slik oppførsel kan være “innenfor” er det vel her?
Greit nok at for noen så er det ikke bra nok tilbud for de har TrU eller extra. Jeg har ikke de i området mitt. Og sikkert flere som heller ikke har det.
Men hvorfor tar de ikke både sving/t-kryss og rett/kryss Samtidig tro?
Og da blir det jo også ekstra tåpelig å sende en email med denne kupongen til alle abonnentene sine. “Har du fått en slik kupong i postkassen? Ikke? Synd for deg! Haha!”. Ekstra dårlig kundebehandling, liksom…
Hva? Det er jo helt sjanseløst og grenser mot villedende markedsføring. Står ingenting om dette i selve kundeavisen og rabattkupongen flashes jo midt i fleisen på deg når man leser nyhetsbrevet på e-post.