Er det for mye å håpe på at det blir priskrig på LEGO á la julemat-priskrigen?
Hadde ikke hatt noe imot å kjøpe noen esker til kr 1,- per stk fordi de forskjellige kjedene slåss om kundene…
Ringte et par Toys r us på østlandet da de hadde salg på black friday, dessverre ingen som hadde settet og de fikk det ikke før i januar, så tvilsomt de har den i Oslo også ihvertfall siden forrige salg var så nylig…
Outland har ingen salg på gang, så får smøre meg med tålmodighet
Med togsett så renger jeg med at du sikter til trikken her? Det følger nok ikke med noe batteriboks i 60097-settet (du kan se innholdsfortegnelse ved å trykke på “Parts” på settets Brickset-side). Denne trikken må man nok i utgangspunktet dytte selv, og tror det må rimelig heftige modifikasjoner til for å få motorisert det på noe vis. En annen ting er at hjulene som følger med er så små og ser ut til (utifra instruksjonene) å ha såpass dårlig klaring mellom bakke og bunnen på trikken at dette hadde funka dårlig på plastskinner. Tror jeg i alle fall.
Trikken fungerer fint på togskinnene. Jeg og størstemann har kjørt trikk helt siden settet kom ut Har sett motorisert versjon. Fullt mulig å få til, men ikke prøvd enda.
60052 cargo train til 1000 kr, ved nærmere ettertanke burde jeg ha benytta meg av det tilbudet
Var på en lokal bokhandel og titta i stad, dro kjensel på en slitt eske som stod bak fram inne ved veggen med en masse Lego foran seg…
Spurte om prisen og fikk oppgitt hva jeg antar var veiledende (?), informerte om at det var et utgått sett og spurte om det var muligheter for prosenter
Sjekka på pc og sa ho kunne gi 30%, hva blir det da sa jeg? 389kr, solgt sa jeg da
Kom hjem og begynte tenke, at her var det noe som ikke stemte helt, sjekka et par gamle Lego kataloger; pris 699-749kr!
Så var heller mellom 40-50%
4840 The Burrow til 389kr ble en fin bursdagsgave til meg selv
I den Nille jeg var innom på Oslo City og på jakt etter ett lite technic sett så var det veldig utplukket
Men det var noen større sett som Friends båten og noe middels City sett. som var igjen.