Gode tilbud - diskusjonstråden

Hadde jo vært kjekt med litt salg, men det pleier jo ikke være så mye gode rabatter på S@H så ikke fryktelig overrasket.
Som oftest så er det vel rabatter mellom 5-15%, og det er jo det man finner i masse nettbutikker året rundt.

Nei, tiden da de kjørte 50% på alt på salg er nok forbi :confused:

Dog har de jo en god del sett der det ikke er så lett/umulig å finne andre stender og da kan jo % vare greit å ta med seg :wink:

Tok en tur innom extra leker i stad siden jeg var i området… Var rimelig ribba i hyllene etter julehandelen, dog fikk jeg øye på 60052 cargo train som lå slengt oppå noen andre esker. Så med en gang at noe var feil, hele esken bula og på midten stakk ei togskinne delvis ut av et hull :open_mouth:
Tok den med til kassen og spurte om det var mulig med avslag, etter litt diskusjon ble de enige og ga meg 30% :wink:
909kr for et sett til 1899kr må en si seg fornøyd med, så da var det ikke så farlig at jeg gikk glipp av tilbudet for noen uker siden :stuck_out_tongue:

Gah, skulle ønske de kjørte disse her i byen også… :frowning:

Hvis noen skal innom og tar bryet med å kjøpe med seg et ekstra sett 75917 for meg så send meg en PM! :smiley:

Sjekket OBS! Buskerud Storsenter, no luck.

Hadde de ingen sett på tilbud på Buskerud Storsenter, eller var det bare Jurassic Park de ikke hadde der?

Ikke tilsvarende tilbud i Bergen heller. Fikk forklart at Coop Hordaland og feks. Coop øst/sør er ulike organisasjoner og derfor sånn sett uavhengig av hverandre. Derfor ulike tilbud til ulik tid og ingen garanti for at vi her i Bergen får det senere feks.

De har ikke salg.

Var ikke jeg som var der, så kan ikke si hva de hadde eller ikke hadde der nå.

Coop er nok delt i soner ja. Lurer på om det er Nord, Midt, Vest, Sør og Øst kanskje… De store tilbudene er ganske like, men de har nok enkelte tilbud som er unike for sin sone. Har vært borti det før :slight_smile:

Ok, takk for svar! :slight_smile:

Der gikk det fort unna igjen, gitt! :open_mouth:
Var jo ingen større sett som var av interesse for meg… Men det forsvant allikevel 3 ting fortløpende fra handlekurven min mens jeg handlet! :laughing:
Jaja, fikk sikret meg endel mixels og et et par monster-minifigs til halv pris - kjekt å ha!

For første gang satt jeg klar når salget dro i gang, dog ble det ikke den helt store fangsten for det :confused:

Kjøpte 7 stk 70409 Shipwreck Defense og et par mixels for å komme over 500kr :slight_smile:

Var litt irritert på meg selv for at jeg hadde kjøpt piratskipet rett før jul og de andre pirat settene tidligere, når jeg for en gangs skyld hadde muligheten til å få 4 av 5 på salg hos lego :unamused:
Dog er det salget der så usikkert, så nytter ikke satse på det…

Innen broderen fikk bestemt seg forsvant batman settet han ville ha, så gjelder være raskt ja!

Antar det sitter en del selgere som passer på å kjøpe sett billig i stort antall, som går i deler på bricklink osv? Ellers har de fryktelig lite av enkelte sett på lager?

3 dager inn i 2016, og jeg har plassert 3 ordre hos shop.lego.com allerede - 1 hver dag… :open_mouth:
Takk og lov at hverdagslivet begynner igjen i morgen… :wink:

Og i dag fikk jeg tilslaget på en FINN-annonse, så da ble det lego-handling 4 av 4 dager så langt i 2016! :open_mouth: :blush:
Man kan virkelig gjøre noen kupp på FINN - ser ut som om denne samlingen bl.a. inneholder [setimg]10019[/setimg] [set]10019[/set] (tenk om det er nogenlunde komplett!) :smiley:

Edit: var visst “bare” [setimg]10198[/setimg] [set]10198[/set]… :blush:

finn.no/70131913

Herregud så overpriset. Bygd og mangler deler.

Dette er min annonse. Jeg baserte prisen på Bricklink og Ebay.de - og opplever prisen som grei (ikke billig, men grei) - men kanskje bør dette flyttet til ‘FINN’ tråden og ikke gode tilbud som basert på holdning din er misvisende.

Ref [set]10179[/set] der billigste Used der er 22k eks MVA.

Fra Bricklink må du også ta med frakt, MVA samt risiko for at noe annet dukker opp i posten. Denne jeg selger kan man i allefall komme og vudere, noe jeg anbefaler dersom det er av innteresse.

For all del, krev nå det du ønsker. Men min personlige mening er at denne prisen er helt høl i hodet pga manglende og at settet er åpnet. Prisene generelt på settene har jo skutt i været, men da er de jo fine og komplette. Hvor mange av disse settene som faktisk blir solgt til den prisen er garantert ett fåtall.

Admin står fritt til å slette/flytte innlegget mitt om de ønsker.

http://www.bricklink.com/catalogPG.asp?S=10179-1&ColorID=0

Det er solgt totalt 69 stk 10179 via Bricklink de siste seks månedene, til priser fra 4000,- til 45.363,91.

FYI så har det ligget en annen brukt 10179 på finn.no til 20.000 en god stund uten at den har blitt solgt, og den mangler bare én del.

En helt annen sak. Noen som vet om det på en eller annen måte går an å filtrere søkeresultater på finn.no slik at man ekskluderer enkelte brukere? Det er en person som prøver å selge Star Wars sett, minifigurer og andre Star Wars leker ved hjelp av nokså tallrike annonser med drøye priser (dere som tråler finn.no ofte vet hvem og hva jeg snakker om), dette er på grensen til spam etter min mening.