Det er lekehelg hos Familiebutikken.no fra fredag 18/2 til mandag 21/2 med 40-70% rabatt på alle leker ,inklusive lego.
Takk for supert tips!
Flott tilbud!
Det forsvant noen kroner fra kontoen nå for å si det sånn
Et lite tips til dere som er på jakt etter gode tilbud. Pytt & panne kjeden har opphørssalg og har 30 % på Lego.
De selger minisetts a til 20Kr på Coop Xtra Moan.
Snabbet meg et par grisebonder.
Det hadde de for 4 år siden og… når går de egentlig under?
Husker jeg ikke feil hadde de opphørssalg for ikke lenge siden (mye kortere enn fire år), nye eiere og ny frisk…men gikk vel ikke denne gangen heller virker det som.
I tillegg til den gode rabatten fulgte det med en kvikk-lunsj i pakken! Stort pluss her i gården!
De har jo bare 6 ulike Legosett i familiebutikken, og de er knapt av interesse for noen
Det er fordi systemet deres automatisk fjerner varer som er utsolgt. Det var mange flere Lego-sett der på fredag, og selv fikk jeg tak i en hel del til 40% (5892, 7567, 8401 og 2x7895) like etter at Bjørn Einar skrev om tilbudet.
40% på utvalgt lego på Brio Maxi Senteret i Drammen
http://viewer.webproof.com/pageflip/271/51751/index.html#/12/
får ikke sjekka ut utvalget desverre =(
30% på div lagrinskasser på Smart Club uke 9.
side 15: Ukesavis 9
Dette ser for meg ut til å være et godt tilbud:
finn.no/finn/torget/tilsalgs … e=24089676
Dro en rask sammenligning mot Bricklink og da kom totalen for alle disse tingene på over 3000 kroner.
lekmer.no kjører kampanje med opptil 40% rabatt på 100 ulike legosett.
Noen priseks:
7744 Politistasjon (Ikke den nye) - 649,-
4841 Galtvortekspressen - 649,-
8098 Clone Turbo Tank - 899,-
Dette er samme firma som eier CDON, og de har samme lave fraktvilkår på 49,- per ordre.
Ser ut som annonsen er slettet (?).
Ja, sånt forsvinner ganske fort Slettet betyr at den ganske trolig har blitt solgt.
Jeg fant disse [set]7746[/set][setimg]7746[/setimg][set]7749[/set][setimg]7749[/setimg][set]7599[/set][setimg]7599[/setimg] til 100,- pr. stk. på BR på Tveita. Det var også noe Powerminer og Space Police i tilbudskassa. Jeg spurte i kassen om de hadde noe mer de kunne tenke seg å bli kvitt. Kassadamen pekte på en ganske pen bunke middels store Powerminer sett. Jeg så ikke nøyaktig hvilke, men tror det kan være noe å hente der for samlere av limegrønne deler som er raskt ute.
Det stemmer. Gjett hvem som allerede kl 0830 hadde sendt mail…
[set]6212[/set][setimg]6212[/setimg]
299,- på Extra Leker Metrosenteret i Lørenskog.
Så ut som om de hadde en 1/4 pall eller noe sånt.
Tilbud på en hel del lego på Amazon.co.uk!
Helt opp til i overkant av 50%, virker som prisene svinger veldig så lønner seg være kjapp om en finner noe billig en er på jakt etter…
Pundet er rekordlavt om dagen (rett under 9 kr) og lego er jo billigere i utgangspunketet i England så her er det muligheter
Bestilte nettop LEGO 7684 til 14,99 pund pluss porto 4,83, så da går det under 200kr grensa og rett inn
Happy hunting!
Har kjøpt en del fra Amazon.co.uk, men bruker nettsida: biit.no
Det er et norsk nettsted tilknyttet Amazon.co.uk. Anbefalles