Var en tur innom Extra Leker her i Tromsø i går og de hadde mange sett på tilbud der nå. Mange Ninjago sett til nedsatt pris. For eksempel 2520 til 499,-. Ellers hadde de slengt mye rart oppi den “superbillig kassen”. Ben10 er det fremdeles mye igjen av
Jeg kjøpte Prince of Persia settet med de to strutsene, det hadde de mange igjen av og settet kostet 129,-
La også merke til at Rema1000 hadde ett slikt kjøpt 3 og betal for 2 (du fikk den billigste av de 3 gratis). Og de hadde tydeligvis fått ny leveranse for det var en stor haug med sett der nå. Desverre alt rotet sammen så det var omtrent umulig å vite hva som var der og det var ingen prislapper på eskene bare på siden av hyllen og med noen rare navn slik som “Liten bil” og “Star Wars romskip” … veldig intetsigende da det lå flere forskjellige Star Wars sett der… ingen henvisning til settnr heller…
Ikke vært borti biit.no før, hva er fordelen med å bruke denne siden kontra amazon.co.uk? Blir de å regne som en norsk nettbutikk, så jeg slipper å betale no moms utover prisene oppgitt på nettsiden?
Ringo i Tromsø (Jekta) har noen tilbud hvor en kan spare 100 lapper. Blant annet selger de den nye banken med 100 kr avslag. I tillegg fulgte det med et lite promotion sett når en kjøpte banken. [set]30013[/set] [setimg]30013[/setimg]
Fangetransporten, bondegården, grisefarmen og politibåten var blant de andre settene som var på tilbud…
Dette er ikke noe supertilbud, men alikavel:
Set [set]10213[/set] Shuttle Adventure tilgjengelig på Extra Leker i Tromsø. Tror prisen var 950,- eller deromkring. Bare bittelitt billigere enn på S@H hvor det koster 999,- pr i dag.
Var på Extra Leker på Lørenskog og der hadde de også Shuttle Adventure til 950. Hvis man legger til frakten man sparer fra S@H så er det et ganske godt tilbud. Måtte bare kjøpe den siden jeg har ønsket meg den lenge
Jeg vil også anbefale dette - om man går via biit.no eller amazon.co.uk blir det samme.
Holder man seg over ca 150-160 NOK blir bestillingene sendt fraktfritt, og da blir det rimelig (hvis man også holder seg under 200 NOK slik at det ikke blir moms i tillegg). Jeg har kjøpt endel grønne 32x32 (626) byggeplater fordelt på flere små ordre og da kom totalprisen på kr. 39,- pr stk.
Klarer ikke helt å se poenget med biit.no, men om en ikke liker handle dirkete på engelske sider er det sikkert ok
Var innom BR leker på oslo city i går og de hadde div småtilbud, bla var det etter hva jeg så avslag på hele atlantis serien (feks 400kr i avslag på “Portal of Atlantis”) og 3 “minifigur samleutgave” for 50kr.
Bare et lite tips - enten du handler direkte på amazon.co.uk eller går via biit.no - og prøver å holde ordrene innenfor det “magiske vinduet” på 150-200 kroner får å få gratis frakt og slippe forenklet tollbehandling: Ikke plasser en nye ordre før den forrige er sendt. Amazon kan finne på å pakke flere ordre i én forsendelse!
Jeg har en disputt gående med dem om en slik sak nå - vi får se hvordan det løser seg.
Merkelig, det har aldri hent meg at de har pakka sammen ting når jeg har kjøpt 2-4-8 ordrer innenfor 5-15 minutter - og det har både Mannen og jeg gjorrt (litt for) mange ganger.,.
Samme her, nå er jeg nok ikke like erfaren Amazon.co.uk shopper som aj-ml, men har shoppa litt den siste tiden og senest forrige uke fikk jeg 8 pakker hvor 4 og 4 hadde likt innholdt som ble bestilt i løpet av 5-10 minutter.
Noen som har noe erfaring med prisgrensen på 200, hvor strenge tollen er. Ser Apple Tree House koster 206 kroner, og hvis frakt er gratis så er det jo veldig nærme tollgrensen.
Antar du snakker om Amazon.co.uk? I så fall - husk at engelsk VAT blir trukket fra etter at du har valgt leveringsadresse, da ser du det faktiske beløpet og kan sjekke det mot toll.no sine valutakurser (NB: det er ankomstdato som gjelder, uansett hvor mye det var verdt på tidspunktet du kjøpte varen, med mindre du faktisk kjøpte dem i NOK og kan vise det og at det var under 200 NOK). Ellers er det litt random hvor nøye de er på så små “overtredelser”.