Brio har “3 for 2” -kampanje fra 02.11.11 til 15.11.11. Rimelig begrenset utvalg, stort sett sett til veilpris 99,50, så som [setimg]7634[/setimg] [setimg]7285[/setimg] [setimg]6918[/setimg] og [setimg]7050[/setimg] + 2 Creator, Pharaoh Quest og noe Duplo.
Promosettet 1 av 2 selges på Ebay til $16.99 free shipping. kun 3 tilgjengelig per 12:04 03.11.11
[setimg]3300020[/setimg][set]3300020[/set]
Free Shipping ikke til norge.
ebay.com/itm/Lego-Exclusive- … 48b65#shId
Men det er fortsatt billig
Dealen var på å handle for 650 kroner eller mer for å få denne “gratis” pluss reise til en LEGO Store
Samt at den blir dyrere…
Mange fine julekataloger fra diverse butikker i postkassen i dag;
[setimg]7848[/setimg] til 179, på TrU selvsagt
Barnas Hus(!):
[setimg]7961[/setimg] til 599
[setimg]7956[/setimg] til 279
[setimg]7964[/setimg] til 799
[setimg]7288[/setimg] til 299
[setimg]7286[/setimg] til 199
[setimg]7298[/setimg] til 599
Årets CITYkalender til 99 kr på Extra Leker frem til og med lørdag 12.11.11
[set=4645][setimg]4645[/setimg][/set] er også på tilbud hos Extra Leker, satt ned fra 799,- til 599,-. Så lenge lageret rekker. Det var en god stabel i Krokstadelva ihvertfall, nå er det en mindre…
Chilis, et par av settene du nevner fra Barnas Hus er til normalpris og billigere hos feks Extra Leker.

Chilis, et par av settene du nevner fra Barnas Hus er til normalpris og billigere hos feks Extra Leker.
De er ikke til normal pris. Det kalles veilledene Desverre har Barnas Hus prissatt seg litt høyere =(
Men Selger dem Dino allerede?
Normalpris hos Lego da vettu. Å legge seg over den prisen er jo helt horribelt.

Mange fine julekataloger fra diverse butikker i postkassen i dag;
Barnas Hus(!):
[setimg]7298[/setimg] til 599Fant feilen =p
Barnas Hus har satt 7298 istede for 7498 som er :[setimg]7498[/setimg][set]7498[/set]
Denne kan man fort bli kvitt litt penger på, så ikke les videre om du skal prøve å spare;
Pixmania har 15% rabatt på Lego (leketøy generelt) ved bruk av koden “LEKE4” frem til 28.11. Dem har bl.a. Tower Bridige. Prisene der er generelt lavere enn andre steder og med 15% blir det hyggeligere;
pixmania.com/no/no/gutteleke … =Prix-DESC
Har ikke handlet fra Pixmania før, men forstår det slik at det er seriøst med en del historikk rundt hvit og brunvarer.
Prisen på Tower Bridge inkl frakt er rett i overkant 1500.- mot 2500 eksl. porto fra S@H. Det er ikke gali det. (Men som sagt, har ikke handlet der før, så ikke stol på meg, kanskje andre har erfaringer? Har i allefall spist min egen hundfor og bestilt meg noen sett selv).
…det KAN jo ikke stemme…?

…det KAN jo ikke stemme…?
Som sagt fort gjort å bli kvitt litt penger;
BESKRIVELSE ENHETSPRIS Antall I alt eksklusiv MVA.
LEGO Rare - Tower Bridge - 10214 1 291,20 NOK 1 1 291,20 NOK
Totalt antall solgte produkter av Pixmania 1 097,52 NOK
Fraktkostnader 106,40 NOK
Avslag - -193,68 NOK
I alt eksklusiv MVA. 1 203,92 NOK
MVA 300,98 NOK
Totalt å betale 1 504,90 NOK
Det kan stemme. Har handlet elektriske artikler derfra før til svært gode priser. Noen ganger lang leveringstid og har hørt om dårlige returløsninger, men priser og produkter skal være helt reelle.
Oooh. Dette var litt for fristende. Ifølge bestillingen jeg nettopp har lagt inn (og betalt for) skal jeg altså kunne få 10214 Tower Bridge OG 7938 Passenger Train for til sammen 2.095,65 kr - inkludert frakt. Selv om jeg skulle risikere å måtte betale toll på dette så må det likevel være uendelig mye billigere enn S@H (3.843 kroner)…
Så gjenstår det å se om den vanlige regelen gjelder (hvis det virker for godt til å være sant, er det som oftest det) eller om dette er et sjeldent unntak… kan bli en dyrekjøpt erfaring…
Det står tydelig at prisene er inkludert mva og da er det ikke tollavgifter. Han handlet elektrisk utstyr for over 1000 kroner der før og det går rett igjennom, akkurat som det skal når det er ink. mva.
Rett og slett bare veldig gode priser! frister
Tusen takk for et fantastisk tips. Har handlet fra Pixmania før, men har ikke tenkt på at de har Lego der.
Har akkurat bestilt:
Lastetog - 7939
Tower Bridge - 10214
Campingbilen - 7639
Fly - 3181
grønn sportsbil - 6743
Rallybil - 5867
Technic - motorsett “Power Functions” - 8293
Ble bare 3135,- ink frakt. Wohoo
Takker for pixmania tipset jeg og (tror jeg ihvertfall…)
Det var jo en uslåelig pris på 7938 City tog til 695 inkl mva.
Tok med 7937 og 7939 også, totalt 1917,15 inkl frakt og mva, veiledende hadde det blitt 3297,- (uten frakt)
Men, her kommer men’et: De reserverer seg mot feil i prisene, så det kan bety at de nekter salg.
Tror ikke de kan belaste kortet med mer enn jeg har autorisert.
Klarte å legge inn bestilling uten å få med den rabattkoden, så jeg har nå en erfaring fra kundeservice.
Ringte inn nummeret som var oppgitt og knotta inn fakturanummer og etter er par minutter svarte de.
De kunne ikke endre ordren, bare annulere den så kunne jeg legge inn selv. Greit nok, jeg kan leve med det.
Skulle legge inn på nytt og fikk da beskjed om at rabattkoden bare kunne brukes 1 gang, enda jeg ikke hadde
brukt den. Prøvde med en annen browser og en annen epostadresse, og det funka. Vet ikke om det var cookies eller
eposten som gjorde utslaget. Nå får jeg vel dobbelt opp med søppel selv om jeg ikke krysset av for det.
Vel vel, da gjenstår det å se om det kommer om 3-4 dager…
Det har jo vært endel misnøye rundt firmaet, så jeg er litt skeptisk, men dette er Lego
og ikke en diger TV. Bare det kommer riktig sett som ikke er most så går det nok greit.
dinside.no/832962/pixmania-skurk-eller-engel
Han jeg snakket med sa det var sendt fra Frankrike og at det ikke var flere utgifter, mva var betalt.
Mistenker at det pakkes om i Norge i grunnen.
Da mangler det bare å få tak i 4184 Black Pearl om noen vet om et rasende billig
Lego tar selv 999,-

Takker for pixmania tipset jeg og (tror jeg ihvertfall…)
Bare hyggelig, håper jeg også…
Bestillingen jeg gjorde på fredag/lørdag er på vei med Bring nå… Dette er kjappere enn mye annet jeg har vært borte i, så positiv så langt. Prisene forstår jeg slik at man ikke har tatt den vanlig ‘du er norsk’-påslaget. Synes f.eks. det er rart at noe til 150USD (S@H) koster 1600NOK om det skal sendes til Norge. Men, det er jo hyggelig å hjelpe med litt oljepenger under denne finanskrisen…
Barnas Hus har julekalender-tilbud i desember, og luke 8 er 30% på all LEGO. Kikket innom i går og utvalget var ikke så aller verst (bedre enn Obs! men selvfølgelig ikke noe fullsortiment). Husk 8. desember!