Gode tilbud!

Vet ikke om disse er billigere enn Pixmania (har ikke sjekket), men de har i alle fall veldig hyggelige priser på mange sett (prisene er inkl. mva) og de har i tillegg fri frakt.

coolshop.com/no/minisite/lego

Jeg hadde denne siden oppe i nettleseren fra i går:

pixmania.com/no/no/9301680/a … e-102.html

I går var prisen 137x,xx kr med rabattkoden “leke4”, men når jeg tok refresh på siden i dag var det vekke og prisen var 1614 kr uten noe info om rabattkoden. Hadde tenkt bestille meg et nå… prisen er fortsatt veldig god men hvorfor ble det vekke mon tro?

Edit 1: Rabattkoden virker fremdeles og tastes inn senere i bestillingen. Men det ser ut til at man ikke enkelt og greit kan bruke kalkisen man ellers bruker ved nettbanken…

Edit 2: Måtte betale manuelt (overføring/betale regning). Pixmania sender når bet. er mottatt.

Pixmania salget var til og med i går, det står lenger opp i tråden.

Min ordre fra i går ble omsider godkjent i ettermiddag og de driver visst å pakker.
Er jo en fare for at de ikek godkjenner ordren din med rabattkode i dag da.

Fikk en mail fra dem i dag og nå er det 3 dager med salg på småelektrisk.

Ok, det fikk jeg ikke med meg. Har i allefall mottatt bekreftelse fra dem pr mail på min ordre. So far so good. Rabattkoden virket jo.

Jeg skrev et svar, men hadde tydeligvis blitt logget ut, så det dukker vel opp om et par dager, hvis det slipper gjennom “sensuren” :slight_smile:

I alle fall: Det virker jo en smule dodgy, dette - jeg har ikke mottatt noen bekreftelse på at ordren er verken godkjent, behandlet eller sendt, men når jeg logger inn står den oppført som sendt - i to separate forsendelser - og det er til og med oppgitt sporingsnummer…

Spennende.

Både jeg og min kollega har fått bekreftelse.
Mulig du har fått mailen i spamfilteret?

Den kom nettopp nu :slight_smile: så da ser det vel ganske lyst ut. Noen som har noen formening om hvor lang tid det kan ta nå som ordren skal være sendt?

@LAgo, måtte du betale på samme måte som meg? Som en gammeldags regningsoverførsel? -Og ikke rett fra kortet?

Jeg betalte med VISA, begge gangene. Første gangen fikk jeg et par email med bekreftelser og div før jeg annulerte den ordren.
Den andre gangen fikk jeg nada men status i nettsiden sier de holder på. Dette var jo en annen epostadresse men det skal ikke
være noe spam sletting der. Det står posten servicepakke 4-5 dager, men det er kanskje når den er kommet til Norge…

Vel vel, jeg titta innom amazon.co.uk og så at 3221 City truck (gul) var satt ned fra 29.99 til 23.99 så jeg bestillte den.
Totalt blei det 19.99 med gratis frakt uten VAT. Veiledende er 299,50 NOK. Tror jeg tar en til :laughing: Skal ha et par at Toys R Us varianten også.

Edit: Nå har jeg handla for rundt 100 £ der (URK) , på tide å legge seg :wink:

Ettersom du skrev det samme etter du logget inn tok jeg og slettet det du skrev som Gjest. :slight_smile:

Ingenting er så bra som pro-aktive og oppegående moderatorer!

Nei, jeg betalte rett fra kortet. Null problem. Men det virker jo litt random, dette - er spent på å se om dette går så smooth som det ser ut til.

Når jeg nå sjekker sporingsnumrene får jeg beskjed om at 7938 er innlevert til terminal og videresendt, mens 10214 foreløpig fortsatt står som “Ingen sending er mottatt foreløpig, kun melding”. Det endrer seg forhåpentligvis i løpet av dagen - og hvis det gjør det bør vel pakkene være framme senest fredag. I så fall er jeg imponert - ordren ble plassert på fredag, så en uke er mer enn godkjent! :slight_smile:

Edit: Og vips, et minutt etter at jeg skrev innlegget, var også den andre innlevert og videresendt. Haha! Lego på vei!

Nattåpent på Sandvika Storsenter torsdag 1.desember med følgende tilbud:
30% på all LEGO på Barnas Hus
Mulig det er noen lokale tilbud som ikke står i avisa.

Nattåpent 8 desember buskerud storsenter og krokstad senteret
Brio har 40% på hero factory en time mellom 20.00 og 24.00

Extra Leker (i hvert fall Trondheim) hadde City-adventskalenderen til 99,- på tirsdag, skjønte det sånn at de skulle ha den prisen framover.

Kan for øvrig lønne seg å følge med på søndagstilbudet fra dem nå til helga… :slight_smile:

Ref Pixmania tilbudet (som fortsatt er god, ennå man ikke får 15% tillegg lengre) - så dukket en Tower Bridge opp hos Posten i dag. Den var pakket inn i en svær eske, med litt mye luft og litt fyll papp - men heldigvis gikk det ikke utover innholdet og nå har jeg presang til meg selv denne julen. Gleder meg å sette i gang…

Så min erfaring fra Pixmania

• fra bestilling til levering tok 1 uke.

• Fraktembelasje kunne har vært bedre, men alt i alt greit.

• Betaling med PayPal er hyggelig

• Betalte med kredittkort uten problemer.

• Kan anbefale videre, men kanskje litt forsiktig dersom du kjøper for å spare på esken.

• Thies.

Takk for tilbakemeldingen. Dessverre deler jeg ikke dine erfaringer. Jeg bestilte Tower Bridge 29.11.11, både jeg og PixMania bruker Nordea, betalingen/pengene er merket som “betalt” fra min konto men PM venter fortsatt “på min betaling (overførsel”). Fikk aldri mulighet til å betale på annen måte en god, gammeldags overføring… Har sendt dem en mail til kundesenteret nå i kveld…

Hmm, jeg betalte med kredittkort. Null stress. Pleier alltid å bruke det, og unngår bankoverføring. Hvis noe går galt med kjøpet så tar kortselskapet saken, mens med bankoverføring så er det liksom ditt problem.

Ser på pakkesporingen at mine ting har ankommet Oslo nå i kveld.

Gledelig melding (for de fleste)

Pixmania.com har utvidet rabatten på 15% på leker til og med 14.12.11

Fikk denne beskjeden: “Beklager, rabattkoden som du nettopp har brukt er bare gyldig én gang!”

Samme skjedde meg på pixmania. Brukte en annen epost konto og registrerte meg på nytt.
Kan bruke samme betaligskort.
Bare å lage seg ny gmail :smiley:

Ja, jeg også bruker alltid VISA, men denne gangen fikk jeg ikke tilbudet/anledning. Valgte ikke bankoverføring frivillig for å si det sånn… Snakket både med banken og Pixmania i dag. Pengene er gått ut av kontoen min men det kan opp til 10(!!!) dager før Pixmania får registrert betalingen. Så da er det jo bare å smøre seg G O D T inn med tolmodighet og vente. :wink: