Det tilbudet der står ikke i coop obs sin kundeavis her i oslo så det gjelder nok kun bergen tror jeg.
det kan faktisk stemme når du sier det… det har nettopp åpnet en ny, tredje Coop obs! her i byen… Beklager til de som ikke bor i Bergen…
Vi her på østlandet får leve i håpet at vi får dette tilbudet senere på coop obs evt. Smart Club !.
Siste Smart club-avisa reklamerer med 599 for polistasjonen.
[setimg]3661[/setimg] [set]3661[/set] til 299,- (veil 499,-) på BR nett
br.no/Merker/LEGO/Bank-og pengesentral(3661)
[setimg]9526[/setimg] [set]9526[/set] til 799,- (veil 999,-) på BR nett
br.no/Merker/LEGO/LEGO STAR WARS Palpatines arrestasjon
Takk for tips! Det er også gratis frakt denne uken! Kan bestille uten å logge inn og man kan betale med PayPal.
Edit; skrivefeil
Samme pris på TrU.
http://www.toysrus.no/Merker/LEGO/Bank-%20og%20pengesentral%20%283661%29.aspx?id=885731&vid=154684
Jeg var på Extra Leker på Slependen og fikk kjøpt 9398 4x4 Crawler til halv pris !!! De hadde en hel pall stående. Om tilbudet fremdelse står vet jeg ikke, men stikk innom å se om du er i nærheten. De hadde også 30% på en del andre sett
Jeg fikk bekreftet akkurat nå at det med 9398 ikke stemmer, i hvert fall ikke lenger (vet ikke når du var innom).
Jeg var innom forrige mandag. Alle eskene var priset med store røde lapper med 799,- på.
Jeg var nok på rett sted til rett tid da
Ser i katalogen deres at den nå koster 1199 på juletilbud.
extra-leker.no/component/k2/ … category/4
Bra pris det også
Koster 999,- hos Toysrus.no - tror det allerede er postet tidligere i denne tråden.
(toysrus.no/Merker/LEGO/LEGO% … vid=155077)
Jeg fikk den også til 799 på torsdagen før. De var feilpriset, prisen gjelder egentlig for 9397, men den som priset så ikke forskjell…
[setimg]9526[/setimg] [set]9526[/set] til 799,- (veil 999,-) på BR nett
br.no/Merker/LEGO/LEGO STAR WARS Palpatines arrestasjon
[/quote]
Takk for tipset! Da fikk jeg endelig bestilt et av de manglende Star Wars sett til samlingen Nå er det bare å glede seg til jul
Super Pack 3-in-1 sett [set]66426[/set] til halv pris på Smart Club dags pris kun på søndag 09 desember :
Pris 399,- på søndag 09 desember.
kundeavis.coop.no/aviser/smartcl … sapid=2700
På Ekstra Leker her i Tromsø hadde de ett tilbud som var at om man kjøpte for over 500kr i Star Wars LEGO så fikk man en planet med på kjøpet… stod ikke noe om hvilken planet, så jeg håper det var jordkloden
PS.no påstår de har noen enorme avslag i dag:
ps.no/ArtLst.aspx?n=14103010 … 5610001007
(jeg vet ikke nok om Starwars-priser til å si om det er veldig gode tilbud)
Fra de billigste er de 40 kroner rabatt og de dyreste ca 600 kroner.
Så mange av dem er gode ja =)
Sammenlign eventuelt med Star Wars på LEGO sin side
Bunnpris (!) i Drammen selger City- og Friends-kalenderne til 129,-. Vet ikke om det gjelder flere steder, men jeg fikk meg da en av hver (endelig).
Forest Police Station 4440 til kun 399 på Europris, koster 799,- hos lego