Gode tilbud!

Fire brigade for 999 hos ringo på toppen av glasmagasinet i Oslo.

-40 % på all lego på Smart Club torsdag 13 desember.
kundeavis.coop.no/aviser/smartcl … sapid=2700
:smiley:

Noen som vet hvordan utvalget er på smart club?

Skal ta en tur innom Smart Club får å se på utvalget av lego.
Har også tatt en titt på Techinic / city / creator sett utgitt i 2011/12 på brickset med best omtale.
Skal prøve å være der mellom klokken 12:00-13:00.
:wink:

Det var veldig lite lego igjen nå jeg ankom Smart Club ca klokken 13:10 hadde jeg kommet tidligere på dagen kan hende en del mer men jeg var ferdig på jobb i natt 01:38 så litt søvn må en ha.
Det var en del duplo lego igjen og en pall av sett [set]66426[/set] som var til halv pris på søndag 09 desember.
Fikk med meg 4 esker [set]5549[/set]
Kjøpe også star wars sett : [set]9498[/set]
:frowning:

Alnabru regner jeg med du var på?

Ja jeg har vært en tur på Smart Club alnabru !.

[size=150]Outland[/size]
har
[size=150]3 for 2 [/size]
på alle LEGO-sett (inkludert spesialimport) i dag og i morgen. Gjelder alle butikkene som fører LEGO, altså Oslo Kirkegata, Trondheim, Bergen og Kristiansand.

Brio på Bryn senter i kveld: 20% kl. 20-22, 40% kl. 22-24.

… og der var det mye folk og ganske bra utvalg :slight_smile:

Starter vist baluba salg hos brio neste uke(om det gjelder hele kjeden vet jeg ikke) , på mysen hadde de tjuvstarta i dag, dog var vet ikke mere enn 3 sett med lego på tilbud!

-Jabba’s Palace til 750kr (hadde ihverfall 2 sett igjen for en time siden om noen er i nærheten og samler på star wars :wink: )
-politistasjon 599kr
-ninjago dragon battle 799kr (tror jeg det var)

Om salget gjelder hele kjeden, så tror jeg det varierer med varebeholdningen hva de har på salg, fikk ihverfall det inntrykket av betjeningen…

På rema 1000 hadde de
-Lego City Passasjerfly 3181
-lego 7288
Til 250kr, dog på mysen hadde de kun en stk 3181 igjen, men vil anta andre rema har samme tilbud og kanskje flere igjen :wink:

Har noen flere fått undersøkt hva dette baluba-salget innebærer på LEGO-fronten?

Jeg var innom Steen & Strøm. Intet å melde derfra, ikke en eneste liten legokloss på tilbud. Ikke mye annet heller. De har derimot Hobbiten-settene, til ca 30% høyere pris enn veiledende. Løp og kjøp!

BR har diverse avslag på lego, varierer litt fra butikk til butikk og nærmest fra dag til dag, tror jeg. Stort sett 100-150 kr avslag.

Jeg er nytt medlem i brikkelauget etter å ha drevet med lego i mange år. Interessen har aldri gitt seg og gleder meg over masse nyttige tips på siden deres. Har også en gledelig nyhet om at det er SALG på RINGO i Oslo. Mener jeg så minst 8 sett hvorav et var Lastebilen på technic, ett var Brannstasjon, en politistasjon + flere andre. Alle disse går for 50%. De hadde flere sett av hver i ettermiddag, men slike tilbud tømmes fort. Løp og kjøp!!! :smiley:
Tosca :smiley:

Da var det på’n igjen med deal hos lekmer.no
Kjøp gavekort på 499 for 239

letsdeal.no/r/57226/norge

PS, dette er en tipslenke.

Jadda… Her satt jeg akkurat og tenkte på at jeg skulle sette en stopper for legoshoppinga for en stund. Men Quinjetsettet og 4 av de nye Friends-dyresettene for ganske nøyaktig 300 kroner, det var umulig å avslå! Da er superheltsamlingen komplett! Ja, bortsett fra de nye settene, da…

Det skulle liksom jeg også, men så kommer du her og nevner at de har billig Quinjet… så det ble visst en slik på meg også. Og noe småtteri for å fylle opp. :smiley:

ble quinjet på meg å gitt, takk for tipset fyllte ut de siste 100 kr med Lego Star Wars, Republic Troopers vs Sith Troope battle pack. betalte ca 300 tilsammen med 49 kr i frakt+ 239 for rabatt koden…

Maxbo selger Classic 31 til kroner 69,- som er et meget godt tilbud.

Tenkte bare å nevne at Extra Leker i Krokstadelva har samtlige minifig-serier fra 1 til 9 stående i butikken. 19,90 pr. pose for serie 1-5 og 22,- for serie 6-9. I tilfelle det er av interesse for noen.