Gode tilbud!

10188 koster 3999,- kroner hos LEGO s@h. Så dette er absolutt ett bra tilbud. Og ja, dette tilbudet er nok på andre Toys’R’us butikker også. De har det her i Tromsø også. De har en del andre exlusive sett også. Deriblant de modulhusene som fortsatt er tilgjengelig hos LEGO. I starten var prisen hos Toys’R’Us her i Tromsø veldig høye i forhold til s@h, men de har nå satt ned prisene mye. Skal innom der i dag og skal notere meg hva de forskjellige settene går for nå.

Var en tur innom Toys’R’Us i dag og der hadde de fortsatt flere av disse exlusive settene inne.

[set]10225[/set] til 1799,- som er det samme som på LEGO S@H
[set]10221[/set] til 3699,- (samme som S@H)
[set]10211[/set] til 1599,- (samme som S@H)
[set]10218[/set] til 1599,- (samme som S@H)
[set]10224[/set] til 1799,- (samme som S@H)
[set]10937[/set] til 1599,- (samme som S@H)
[set]10220[/set] til 899,- (samme som S@H)
[set]10188[/set] til 3999,- (samme som S@H)
[set]10227[/set] til 1999,- (samme som S@H)

av andre sett hadde de følgende til nedsatt pris eller tilbud:
[set]9467[/set] til 550,- dette koster 799,- på S@H
[set]60008[/set] til 599,- dette koster 649,- på S@H
[set]7964[/set] til 550,- dette er ikke tilgjengelig på S@H
[set]9494[/set] til 349,- dette koster 399,- på S@H
[set]75018[/set] til 669,- dette koster 699,- på S@H
[set]7895[/set] til 189,90 dette koster 199,90 på S@H. Var det ikke noen som spurte etter disse for ikke så lenge siden?

Toys R Us Alnabru selger disse på tilbud fram til 26.aug fikk jeg høre.

10221 - Super Star Destroyer - UCS til 2950,-
10188 - Death Star til 3250,- ca (husker ikke nøyaktig)

Lagerstatus usikker. Fikk bekreftet at disse kommer inn til Toys R Us hovedlager 20.aug. Da er det fortsatt mulig å sikre seg et sett :slight_smile:

Så i en annen tråd at noen lette etter 4206 Recycling Truck. De har denne i Brio butikken på Lillestrøm til 229,-
De hadde 2 stk igjen i går.

-Lars

Denne http://kundeavis.smartclub.no/aviser/smartclub/hoved/index2.htm påstår 50% på all LEGO på SmartClub fra i dag og til 18.

Ohoi, den var det sus over. Om noen stikker innom Alna hadde det vært fint med en liten rapport om hva de har… Såvidt jeg kan huske hadde de oppgradert legoutvalget litt sist jeg var der? Eller kanskje de barre hadde flytta det til ryddigere hyller…

Var på Alnabru omtrent kl 11. Veldig billig, men ikke verdens største utvalg. For det meste små og mellomstore sett. Bra utvalg av brannvesenets og politiets utrykningskjøretøyer fortsatt. De hadde også mange esker med togstasjonen og Jabbas palace da jeg gikk.

Så du hvilken pris Jabba’s Palace hadde?

På Slependen er det nesten ingenting igjen. Fikk 60008 museum breaking og 60003 fire emergency. Ikke verd lange turen om andre tenker å komme. Kan telle ca 10-20 sett igjen.

Temmelig utplukket på Slependen ved 19-tiden i kveld. Fikk tak i Musem Breakin og Train Station, som det begge var en god del igjen av, samt Rancors Pit (Star Wars). Ut over disse var det ikke så stor variasjon i hva som var igjen, men endel City-sett med branntema var fortsatt der, samt endel Chima-sett som jeg ikke bet meg nevneverdig merke i, samt noe Duplo.

Virket nesten som de kjørte fullstendig tømming, da enkelte av hyllene var erstattet med Weber-utstyr allerede.

Var innom Slependen og Alnabru i kveld. Fikk det jeg skulle ha, men nå er det tomt (så og si). De sa at det ikke blir fylt på pga at de skal slutte å selge LEGO og andre ting utenom mat. Slik jeg ble forklart så skal Smart Club legges ned og blir til en annen kjede utpå høsten en gang.

Coop Ekstra skal det bli, hvis ikke jeg hørte feil.

Mener å huske at jeg leste at den på Slependen skal bli Coop Extra, og den på Alnabru Coop Obs og Coop Obs Bygg. snufs En æra er slutt. Selv om det er lenge siden Smart Clubs glansdager (før Coop kjøpte dem…)

Har ikke de store Obs-butikkene lego, da? Er det ikke en i Trondheim som har hatt sabla gode tilbud? Er det lov å håpe på noe sånt på Alna…?

Lokale Coop Obs har Lego, ikke tidenes utvalg men ikke helt krise heller.

De virkelig gode tilbudene har jeg ikke sett dog, men nå er det bare et halvt år siden min Lego interesse våknet igjen så hvis det var heftige tilbud før det så har det gått meg hus forbi.

Det er jo allerede en Coop Obs på Løren i Oslo, og det er ikke så veldig langt unna Alnabru.
Hadde vært mer fornuftig å ha det på Slependen siden det er et stykke bort til den i Buskerud.

Obs på Løren skal bort.

40% rabatt på Lego på Briobutikken på Metrosenteret.

Fant endel bra saker på alphageek.no/. Her var det flere Star Wars sett som jeg ikke har sett billigere, hvis det ikke har vært spesielle tilbud. Fast frakt på 49,- kroner uansett hvor mye du bestiller er heller ikke å forakte.

Kjøpte:
LEGO Star Wars Mandalorian Speeder 75022 , Artnr: 24362 259 ,-
LEGO Star Wars Republic Gunship 75021 , Artnr: 24361 1049 ,-

Sparte iallefall 100 kroner på Gunship…

Fine tilbud på lekekassen også.

Millenium falcon til 1099 http://www.lekekassen.no/star-wars-millenium-falcon-7965