Gode tilbud!

Oi… ja Lekekassen hadde mye bra… var ikke klar over den. Og samme faste frakt på 49.- og billigere Gunship (sukk)

Håpet mitt hadde vært at en av butikkkjedene (Brio, Ring, ToysrUS) hadde slått til med en 50% rabatt på lego som de gjorde i fjor… Da skulle jeg kjøpt opp alle de settene vi mangler så langt i serien :slight_smile:

60031 City corner til halv pris (275) på flere BR-butikker i Oslo

Ingen overraskelse, for øvrig, at det som til syvende og sist er et fire år gammelt sett havner på salg. Jeg kan ikke si jeg helt forsto poenget med å lansere det på nytt i utgangspunktet.

Jeg var ikke engang klar over at de hadde gitt ut settet på nytt. Var det SÅ populært da?

Pixmania.com har oppgradert nettbutikken sin, og har nå gratis frakt ser det ut som. Litt småkrøll med manglende norske tekster og noe redusert utvalg, men det er noen god priser der. F eks Power functions til 276,- (før rabatt).

Fram til mandag er det også 5% med rabattkoden NEWPIXNO.

25% på alle leker på hamleys på sten og steøm fra i morgen til lørdag. etter det jeg kan se gjelde det også lego og de annonserer med at de skal ha den største legoavdelingen i landet.

Går ut fra at dette handler om Oslo? Vanskelig å vite det når du verken skriver hvor det er eller det fremgår av profilen din hvor du bor…

Ringo Kanutten på Jessheim Storsenter har nyåpning av LEGO-avdelingen sin førstkommende lørdag og har i den forbindelse 25% rabatt på all LEGO (21/9) :slight_smile:

Tilbudsavis her

ja det er oslo. stod det i første innlegget som jeg aldri fikk postet :wink:

Var innom der i dag, og bekrefter 25% på alle leker. For de som har vært på Hamleys i London, er det litt morsomt å komme til en “mini-Hamleys”, veldig annerledes enn tradisjonelle lekebutikker - de har mye stab som står utplasser på ulike “stasjoner” hvor de demonstrerer ulike leker og engasjerer barna. Garantert salgsfremmende, men usikker på om de klarer å holde “pulsen” godt nok oppe til at butikken blir levedyktig over tid?

Uansett: “norges største Legoavdeling” er nok en smule overdrevet. Riktignok er det et svært bredt utvalg av Lego (nesten fullassortert), men jeg ble ikke himmelfallen heller. Ingen eksklusive sett, polybags eller annen morro, såvidt jeg kunne se. Mulig dette kommer etter hvert?

Var også innom Steen & Strøm i dag og ble like skuffet :frowning: Var ikke mye spennende lego og sjekket litt priser - som er skrudd opp ift flere andre steder. Mao - ikke noe å skryte av og ikke noe poeng å reise lang vei for å besøke denne butikken.

Da tror jeg Outland Kirkegata har Norges Beste Legoutvalg i butikk, så langt som jeg har sett i alle fall…

Var innom Hamleys idag og kjøpte noen av de nye Star Wars settene. Prisene er ikke skrudd opp, men retail priser som du finner på lego.com. Så rabatten på 25% er i forhold til full retail. På større sett blir det litt penger å spare, men det er flere nettbutikker som har sett til større rabatt en 25 %. Nå må jeg faktisk nedom en tur i morgen også, da det av kvitteringen fremgår at de glemte å slå inn rabatten på et av settene jeg kjøpte :frowning:

Utvalget var ikke det største jeg har sett: Outland går alle andre butikker en høy gang på utvalg, men de vet jo å ta seg betalt :slight_smile:

Dessverre blir det slik når man skal ha utgåtte og spesielle sett til salgs.

Må nok innrømme at jeg ikke sjekket prisene på Star Wars, men mest på City. Her var prisene skrudd opp i forhold til prisene hos BR, RINGO og Outland. Cityprodukter som koster kr 199,- på disse stedene, kostet kr 229,50 på Hamleys. De produktene som koster 129,- på disse 3 stedene, kostet 149,- på Hamleys. Sjekket dette samme dag fordi jeg likevel skulle rundt på noen butikker.

Enig at med 25% rabatt er det likevel litt billigere, men i mine øyne ikke nok til å reise langt for å besøke denne butikken. Er vel kanskje ikke rart at prisene er høyere når de har så mange ansatte som står rundt i butikken.

Nei, du har rett tosca, var ikke så mye å hente. Tror at de kommer til å ha et høyt prisnivå fremover for å dekke kostnadene med å ha mange ungdommer som roper og styrer med leker (det var rett og slett litt anmasende).

Skuffende når jeg måtte dra ned en ekstra tur i dag for å få den manglende rabatten, så fikk jeg et “Beklager” og rabatt-pengene tilbake, men det var det. De gjør feil, jeg får alt bryet med ekstra tur uten antydning til “plaster på såret”. Det blir ikke flere besøk til Hamleys for min del, hvis de ikke slår til med 40-50% på legoen.

Er vist lego dager 4 og 5 oktober på toys r us hører jeg på radio reklama.
Noe bygging involvert, konkurranser og 25% rabatt på utvalgte sett fra bla city og star wars…

Ikke så mye å skryte av når de fleste av oss har kosa oss med brio salget nylig, men kan jo kanskje være en mulighet for å skaffe 40077 for de som samler på slikt. Om den da ikke selges som et vanlig sett (NB vedrørende 40077 er det bare spekulering fra min side om det ikke kommer klart fram)?!

Yes!, vi leker har 25% på Duplo fra 23. oktober til 26. oktober.
http://www.yesvileker.no/Default.aspx?Cat=6

Var en tur innom OBS! på Jessheim i dag og så LEGO minifigures serie 5 til kr 10,- / stk. Aner dessverre ikke noe om det gjelder andre OBS!-butikker eller hvor lenge det gjelder…

Coop Obs på City Lade i Trondheim har hatt dette tilbudet i 6-7 måneder. Tror de har det på City Syd også. Så har en misstanke om at tilbudet holder seg til lageret er tomt…serie 5 er nok “noe” overprodusert:p