Gode tilbud!

Mmm, ja ser det… Kan jo være det eller at de har satt det ut før enkelte andre rema butikker feks. så det er et kommende tilbud?!
Dere får nesten bare holde øynene åpne og håpe flaksen snur :wink:

Ja stemmer, åssen viste du det?! De var i et bygg i nærheten, men flytta over en stund etter at Lidl ble lagt ned. Rema kjøpte vel opp alle Lidl sjappene tror jeg…

Har en sterk mistanke at de fleste legosalgene på rema1000 foregår via en rema-butikk i lidl-lokaler.

Var innom en av de lokale Rimi butikkene (som tidligere var Lidl), og der var det ikke noen kalendere å finne for øyeblikket.

Vil tippe at det er opp til hver enkelt butikk hva de ønsker å ta inn av produkter som ligger litt på siden av hovedgeskjeften.

Da har vi løst det :slight_smile: Har ikke fått sjekka her i Drammensområdet enda.
Men håper de har tatt inn kalenderen til en hundrelapp =)

Ringo Kanutten på Jessheim Storsenter har 25% på all LEGO (inkl. DUPLO) i dag (24/10)! (Tilbudsavis)
…bare synd lommeboka fortsatt griner etter å ha benytta meg av flere gode tilbud den siste tida (25% i samme Ringo-butikk 21/9 og 40% hos BRIO 28/9…) :wink:

Ellers er det 25% på LEGO Star Wars frem til lørdag 26/10 i alle Ringo-butikker:

I dag var det julekalendere (City/Friends) på plass i en av de lokale Rema butikkene. Synd de ikke hadde SW kalender også til halv pris.

Edit: City kalenderen var 4428 , det er fjorårets utgave er det ikke?

Det stemmer, 2012-kalenderen. Årets er 60024.

Hvis noen i Bergensområdet finner årets kalender på Rema til 99kr setter jeg pris på å bli informert. Lokal x-Lidl-Rema i Eidsvåg eller andre Rema-butikker i Åsane har dem ikke pr dd…

City og Friends kalender til 129 og Star Wars til 249 på Extra Leker

Nå på lørdag er det 25 % rabatt på HELE TrU! Hadde heller håpet på 40 % på Lego på ExtraLeker :wink:

Noen som har peiling på om Extra Leker kommer til å kjøre 40% kampanje før jul? Begynner å bli en stund siden sist…

Extraleker i larvik har 40% på lego på lørdag 2/10. Arg kan trolig ikke dra selv! :cry:

Dette gjelder i alle butikkene, står det i annonse på VG nett. Start klokka 10.

Kan ikke dra i morgen jeg heller… :frowning:

Nille_82 har muligens synske evner når det gjelder legosalg… :wink:

Hehehe, ser det stod på forsiden av lokalavisa i Kristiansund idag også! Pussig egentlig! Jobber i morra, men sender samboer og unge, sjekke utvalget nå etterpå :smiley:

Annonsen:

Å, min stakkars lommebok…! :mrgreen:

Mange som kommer til å gå på en økonomisk smell i morgen. :slight_smile:
Pengboka har ikke kommet seg etter Brio salget… hehe

Bra å lage en reklameplakat for legosalg og så bruke en annen type klosser som bilde?

Kos dere i morgen på ekstra leker salg. Hva skal folk jakte?

Det ser ut som nanobloks? De har kanskje bare brukt det for å se ut som det er Lego-klosser for en Legofigur, uten bruk av photoshop?