Gode tilbud!

30% på all Lego/Duplo hos Coop Obs! Haugesund kommende uke.

LEGO Duplo eller LEGO og Duplo?

Lego og Duplo, derav skråstreken.

Hørt at flere butikker skal ha 50 % på starwars og duplo fra kommende uke. Noen som vet noe mer om dette?

Har ikke hørt noe om dette, men er interessert i å høre mer om det :slight_smile:

Brio hadde 40% for et par helger siden :wink:

25% rabatt på en del Lego på Toys R Us. Deriblant UCS B-Wing.

Lego star WARs og duplo 25 % på estra leker nå i to uker :=)

25% på alle Star Wars sett hos Lekekassen.no også, må være noe som går…

25% på alt av Duplo på Brio på Jekta storsenter i Tromsø.
Og så oppdaget jeg noe annet interessant, de hadde følgende Architecture sett på Brio:

• 21002 Empire State Building
  • 21003 Seattle Space Needle
  • 21004 Solomon Guggenheim Museum
  • 21006 The White House
  • 21008 Burj Khalifa
  • 21009 Farnsworth House
  • 21011 Brandenburg Gate
  • 21012 Sydney Opera House
  • 21015 The Leaning Tower of Pisa
    La ikke mye merke til prisen, men antar den var relativt høy. Men kan sikkert være greit å se på for de som ikke har vært borti slike sett før.

ExtraLeker feirer 25 år og slår til med følgende Legotilbud:

viewer.zmags.com/publication/e99 … e9909379/1

Ja fikk den i posten vi og :wink: Og jeg skal stå utenfor kl 10 :smiley:

Fikk to av 42006 til 758 kr. Hadde jeg ikke sett her i går kveld hadde jeg ikke fått det med meg, så takk for tipset! :slight_smile:

Kjøpte en jeg og. Det ble en strabasiøs ferd, Finfin gave til meg selv

Jeg var innom Outland i Sandvika. Der er det lørdagstilbud med 30% avslag på all Lego.

Var innom en lokal rema butikk i går og der hadde de advent kalenderen til 100kr :slight_smile: City og friends utgaven!

Takk for tips. Var innom min lokale Rema i dag og ikke uventet hadde de ikke hørt om dealen engang… Noe som vet detaljer? Regner med at det vil gjelde hele landet, primært i de største butikkene?

Uflaks da :confused:

Jeg vet ikke noe mer enn at det var på rema Mysen (en middels stor rema?)
3-4 “utstillings esker” med julekalendere i ikke så langt fra kassene…
Meget rart om det er eneste rema med det i!

Fikk ikke benytta meg av det selv en gang, siden jeg kjøpte en kalender under brio salget for et par uker siden :confused:

Rema.no har kundeavisene for hele landet etter postnummer. Prøvde 1850, og det står ingenting
om Lego i den siste som er for uke 42 og 43. Ser derfor ut som et lokalt tilbud?

Don: er rema på Mysen en gammal Lidl-butikk?