Outland-tilbudet gjelder alle butikker.
Fikk følgende mail fra Lekekassen i går :
VÅRE KUNDER FÅR TILBUDENE FØR ALLE ANDRE
Denne helgen kjører vi i gang med nok en stor Lego-kampanje der vi gir 35% rabatt på all Lego. For å belønne våre lojale og gode kunder gir vi dere et forsprang på to dager slik at dere kan handle før alle andre.
Det kommer til å bli tomme lagerhyller, så her lønner det seg å være tidlig ute.
Sitat slutt.
Antar det gjelder gjennom hele helgen. Ser det går unna på Mindstorm-settene deres, beste prisen jeg har sett på dette noe sted (2274 kr). Vurderte å handle et selv, men det er vel en type ting som er gøy første ukene og deretter blir liggende i skuffen og støve ned til småen er stor nok.
lekekassen.no/lego/mindstorms-ev3-31313
Fører ikke lekekassen “Rett veg og sving” eller har noen grabbet til seg alle allerede? =-D
Klarer ikke å dy meg (denne passer jo utmerket under “gode” tilbud). Noen legger ut LEGO på Finn etter å ha røykt noe de burde latt ligge.
http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=48695099
Merk prisen. Settet er altså åpnet, “med litt sliten eske”. Formildende omstendighet: Det følger med “utvidelse No.8700 pakke med elektro motor og batteri holder” - men selger er “usikker på om den virker”.
PS: Hvis noen lurer - det er mulig å få tak i dette settet nytt på BrickLink. For 500 kroner. I uåpnet eske.
Husk nå at de ferreste faktisk kjenner til bricklink.
Alle som har vist interesse for min LEGO bygging har stilt spørsmålstegn om hvordan jeg klarer å skaffe løse klosser.’
De vet ikke at LEGO har PAB heller.
Det er jeg selvfølgelig klar over - men å anta at et slitent, mellomstort sett fra midten av 80-tallet skal være verd 1900 kroner er en ganske vanvittig idé uansett hvordan man snur og vender på det
Dette er antagelig en god deal. Jeg gidder ikke å slå til selv ettersom det er så langt unna, men det ser ut til å være deler til en 10129 UCS Snowspeeder her, og de går for 4-5000 på Bricklink.
Ser ut som noen tok den dealen på finn ja
Ja, var det en fra Arendal?
Var nok det.
Kom i dag, har ikke rukket å gå gjennom alt enda. Spennende å lete seg gjennom for å se om det er noen godbiter. Trist hver gang det dukker opp Bionicle, Jack Stone eller grøss Cobi/andre kopier.
Jeg var innom Outland Sandvika hvor de har 20% rabatt på alle varer idag (21.6) inkludert lego modulhus og andre eksklusive sett. I tillegg til modulhus hadde de blant annet inne 10237 Tower of Orthanc, 10236 Ewok Village, 10233 Horizon Express, 10228 Haunted House, 10225 R2-D2, 10220 VW T1 Camper Van og 10214 Tower Bridge.
I Outland Oslo var det i dag kjøp 3 betal for 2 av Star Wars Microfighters. Vet ikke om dette er kun i dag eller bare Oslo.
3 for 2 på Microfighters gjelder alle Outland-butikker fram til 15. juli.
30% på en del sett hos Lego: shop.lego.com/en-NO/
Er det noen som kommer inn på Lego 30 % ? jeg får kun evighets sidelasting.
Ikke akkurat et lokalt tilbud, men var innom Otto Duborg ved grensen mellom Danmark og Tyskland, og der hadde de Ghostbusters Ecto-1 til ca 270 danske kroner.
Angrer på at jeg ikke kjøpte mer enn 1…
Ikke akkurat et lokalt tilbud, men var innom Otto Duborg ved grensen mellom Danmark og Tyskland, og der hadde de Ghostbusters Ecto-1 til ca 270 danske kroner.
Angrer på at jeg ikke kjøpte mer enn 1…
…det var vel heller litt for lokalt
50% på enkelte Lego sett på ringo Askim…
Mest Star wars, noe lone ranger, chima og duplo…
Om det gjelder flere ringo butikker vet jeg ikke…
Prøvde laste opp et bilde av setta med tlf, men det ble med forsøket :s
gjelder det også lone ranger toget? har vært på utkikk etter det en stund no.