I Arendal hadde de ca 1/3 boks igjen når jeg var der rundt kl 15 i dag. Ikke de mest spennende variantene, men fikk plukket med meg et par Gandalf og et par Chima. Mulig de har litt mer på lur til senere i uken.
Ingen her i Bergen (Vestkanten) heller. Spurte betjeningen og de hadde ikke fått inn noe. Mulig det er lokale greier dette da. Evt neste uke?
Coop Obs Sandefjord hadde 3 fulle esker når jeg var innom kl 1700 i dag.
10216 Winter village bakery uåpnet kr 800,-.
(Så annonsen på finn, ikke jeg som selger)
finn.no/finn/torget/annonse? … Query=lego
Edit, jeg er vist fyren i midtlivskrise. Ifølge innlegget under av savvvas.
slettet pga. fornermet fyr i midtlivskrise
Vel, hvis du slenger på MVA+fortollingsgebyr på bricklink så ligger den under de også.
Coop Obs! Lade får visstnok inn polybags i morgen (men de hadde medlemstilbudseskene til 119 og kalenderene til 129 for City/Friends og 199 for SW - tror jeg det var).
Vet ikke om dette er akkurat noe godt tilbud men man får nå
Exo-suit settet hos Lego med doble VIP poeng i november for de som ikke har fått tak i den enda.
Toys 'r us har noen greie tilbud i siste katalog. Blant annet [set=42030]Volvo L350F[/set][setimg]42030[/setimg] til 1599,-
Obs Alna hadde relativt adekvate forsyninger av polybags og settene på medlemstilbud.
Hvis du ikke er medlem av Coop kan du kjøpe flere av de settene, samt noen andre, på 3 for 2-tilbud,
og de har også en god del sett til 99,- på 3 for 2-tilbud.
BR leker på Strømmen Storsenter har 25% rabatt på hele butikken fredag 14.11
Gjelder kun for kundeklubb medlemmer men det kan man melde seg inn i der og da i såfall.
Ser ikke ut som butikkene i Bergensområdet har tenkt å stocke disse polybagene. Pga åpning av ny butikk i Åsane, er ukens tilbudsaviser her borte en del annerledes enn resten. Det finnes diverse sett til kr 119 for medlemmer, men altså ingen polybags er nevnt i ukens avis.
OBS Vinterbro hadde fortsatt flere esker med Polybags i dag.
25% på all Lego på Brio Horisont i Åsane i dag og i morgen.
hvilke store sett har de?
Vet ikke, har ikke vært innom. men Brio er i utgangspunktet såpass dyre at med 25% rabatt, ligger del vel på linje med nettbutikkene. Selv har jeg innkjøpsstopp fram til mai neste år…
Den grønne Technic slepebilen (42008: Service Truck) og Mindstorm (31313: Mindstorms EV3) og begge de siste togene som de største, flere av hver. Ellers bare vanlig utvalg.
Det er 30% på all Lego kun i dag på Extra Leker Sartor Storsenter (Sotra utenfor Bergen)
Det er ekstra bonus på denne fant jeg ut. I tillegg til kundeklubb rabatten får du gavesjekk på 20% av handlebeløpet - før rabatten trekkes fra ser det ut til. Dvs. 45% rabatt i dag.
Lasse
Huh, ikke dårlig. Må gavesjekken brukes innen en viss tid?
TOYS"R"US har LEGO CITY 60014 kystvaktpatrulje til 374,00 NOK 13.-15. november 2014. toysrus.no/serier/lego/lego- … ?id=895253