Gode tilbud!

Opps, glemte å rapportere her…

De i butikken ble litt forfjamsa da jeg kom og spurte, de hadde visst fått beskjed om at dette skulle skje først i midten av måneden (dette er forresten andre gang jeg har fått info gjennom Facebook som ikke har nådd butikken ennå, i to forskjellige Brio-butikker). Men etter litt om og men fikk jeg velge mellom følgende: Rapunzel-poly + Friends-hest-nøkkelring + en Friends-notatblokk e.l. ELLER Chima Frax-poly + Darth Vader-nøkkelring + Chima-DVD ELLER Duplo-poly (et eple, tror jeg).

Selv valgte jeg alternativet i midten, men i farten fikk jeg ikke med meg DVDen. Ålreit tilbud det her, synes jeg, og det er gøy at det har begynt å dukke opp polys litt her og der også i Norge!

Noen som vet om det er noen gode tilbud på Kids Expo?

Ang. Brio-giveaway:

De ble veldig forfjamset på Brio på Buskerud Storsenter også, og det var ikke så rart: Giveaway’en var en Emmet nøkkelring. De ringte inn da jeg mente det var mer, og fikk forklart fra Brio sentralt at de polyene (Frax, Friends, Duplo) med DVD’er var i forbindelse med konkurransen om den gylne brikken (som kommer). Men siden det var forvirring (som jeg lagde helt selv ved å sitere forumet her) så fikk jeg to Emmet-nøkkelringer og en Frax og Freinds poly med medfølgende DVD’er.

TL;DR: Giveaway’en er en Emmet nøkkelring.

På min lokale Brio stod det i et skriv at de forskjellige avdelingene hadde fått utsendt forskjellige ting som de skulle gi bort.

Butikkene er tydeligvis ikke informert. Det er ganske så elendig av de som har opprettet denne “klubben”. Altså Brio sentralt.

Briobutikken Storo; samme greie. De ansatte i butikken ante ikke hva jeg snakket om. Jeg sa at “det står på forsiden på nettsiden deres…”, uten at det var noe stor respons på det. Så dårlig med giveaways der.

Må si at det står på Facebook-siden til Brio. Av en eller annen grunn så har Facebook mer autoritet enn offisielle sider. (Alt avhengig av alder på betjeningen, vel og merke)

Lego minifigures series 5 til 5kr på Obs Slitu :wink:
Series 12 kosta 20kr…

20% på lego på KidsExpo

Har de noen exlusive der også? Eller er det den “vanlige” Brio pakka?

simpsons, volvo, ev3,
husker ikke mer.
men var ganske godt utvalg her =)

OK, takk for info. Skal se om jeg rekker innover i morgen, eller får noen til å handle litt:)

Julekalender 129kr city/friends på obs :slight_smile:
Samt div polybags for 19kr stk…

Takk for tips men gjelder dette kun lokalt hos deg? Står det beskrevet i reklame?

Tviler jeg på…

kundeavis.coop.no/aviser/obs/slitu/

Er bare å bla så dukker det opp, så kan du sjekke om det gjelder det samme i din lokale obs (står under kalender gaver)

Ser fristende ut de polybagene, tipper de går tom rimelig kjapt!

Outland Oslo:

City og Friends adventskalender 129,-
Star Wars adventskalender 199,-

Brio i Tønsberg (Farmandsstredet) hadde i hvert fall Horizon Express og Parisian Restaurant. Vi fikk 30% på Parisian Restaurant, så den havnet på 1050 kr. Synes det var en ganske grei pris :smiley:

Ja, det er utrolig bra pris:)

Det var ingen å finne på Obs Løren i kveld.

…og ikke i Lillestrøm heller :frowning: