Gode tilbud!

Nei, Tower Bridge som vi her snakker om kostet 2490kr på S@H når det var tilgjengelig der. Samma det, fint at det fortsatt er i salg 5 år etter lansering for de som gikk glipp av det. Det var det som var poenget, ikke prisen.

Du skrev Town Hall :wink:

Og Tower Bridge selges enda…
shop.lego.com/en-NO/Tower-Bridge-10214

Greit, jeg gir meg.

Og Tower Bridge selges til godt under veiledende, 2085,- fraktfritt i skrivende stund (var til under 2000 en måneds tid tilbake), på lekekassen.no. :smiley:

Coop Obs (iaf Trondos) reklamerer med Mini Cooper for 690 denne uka.

Kundeavisa? i så fall er det mulig å se om det gjelder coop vest/øst også. Er ofte helt forskjellge tilbud/utvalg i de ulike regionene…

Japp - er her: kundeavis city syd

men ikke her: alna

Ser ut som det er bare trøndelag som har den. Egentlig ikke helt overrasket, jeg husker fra jeg jobbet på Coop at Trondos var alltid litt “for seg selv”.

Briobutikken (i hvert fall her i Bergen) har en kampanje på gang nå der man får en gave dersom man møter opp i butikken utkledd som en Star Wars karakter. Noen som vet noe om hva slags gave det dreier seg om? Vurderer å dra på meg Vader-kostymet mitt og kle 2-åringen opp som Stormtrooper…

Donald har Ninjago polybag 30293 med denne uken (nummeret som kommer nå).

Og historien er om “Duck Vader”, så for de av dere som liker Star Wars, Donald og LEGO er det jo tre ting på en gang! :smiley:
(Mester Joda, KOKO-2, CTRL og Teddyridderne er også med :sunglasses: )

Brio på Horisont hadde 30% på enkelte store sett.
Det var ikke noe jeg ville ha, men jeg tror det var blant annet
7939 Cargo Train
70810 Metal Beard’s Sea Cow
Det var ihvertfall et Technic sett og et Ninjago sett, med sånt kan jeg så lite om at jeg ikke husker hvilke det var :slight_smile:

De hadde ikke modulhus (f eks Parisian Restaurant) på tilbud ?

Skal sjekke brio lagunen om 10 min så oppdaterer da om det gjelder der også

Ikke noe tilbud på annet en Ninjago hos Brio Lagunen

Nei, det hadde de ikke.
Det hadde jeg lagt merke til.

Coop Obs! har 3 for 2 på utvalgte Lego fra i morgen av :slight_smile:
City 60088
City 60072
Friends 41090
Friends 41092
Friends 41086
Creator 31017
Technic 42031
Duplo 10585
Duplo 5679

Extra Leker har åpnet nettbutikk og feirer dette med å gi 25% rabatt på ett kjøp (uavhengig av antall varer i handlekurven) ved bruk av rabattkoden EXTRA25.
Gjelder alle varer, også varer som allerede er på tilbud.

Gyldig 1-8. mars

Takk for tips, var ikke mye lego på tilbud der, men litt ble det da :wink:

Toys`RUS selger nå Lego 10682 Kreativ koffert til kr 263,-. Settet inneholder ca 1000 brikker/klosser, og er en “god deal” hvis du ønsker å bygge opp samlingen din og trenger litt av hvert.
Shop.lego.com selger det samme settet til kr 399,- (utsolgt pt)

Det er utsolgt alt allerede… :slight_smile: