Joda, men man må være logget inn som kunde for å kunne benytte koden…
Så gå til http://www.extra-leker.no/customer/account/login/ for å opprette konto først, legg til vare(r), gå til handlekurv og trykk på “Bruk rabattkode” ovenfor “Gå til kassen”-knappen.
Fikk reklame fra Ringo i dag med 25% på all Lego fra 11.03-14.03. Vet ikke om det gjelder bare i Ålesund, men det kan vel kanskje noen andre bekrefte/avkrefte?
det lurer jeg også på. sist ringo hadde 25%, omfattet det også nettbutikken ringobutikken.no. den ser ut til å være lagt ned, og erstattet av en annen, leikeland.no. usikkert om de også har tilbud når ringos fysiske butikker har det.
Ringo Glassmagasinet kommer ikke til å åpne igjen på lang tid. De nevnte noe om hvor lenge, men jeg husker ikke hva det var som ble sagt, bare at det var i lang tid, kanskje et par år?
Ringo Glasmagasinet stengte dørene 31.12.14, og kommer nok ikke til å åpne igjen (slik jeg har forstått det, i alle fall).
Fra et innlegg fra 28.12 på deres Facebooksider: “Til alle våre flotte kunder. GlasMagasinets 3.etg. skal pusses opp og fornyes.
Dette er en såpass langvarig prosess at vi velger å stenge butikken.
Vi har hatt 4 fine år med dere i Oslo Sentrum.”
De siste årene og inntil stengingen (til nyttår) har det vært samme eiere som driver Ringo Kanutten på Jessheim Storsenter som har drevet Ringo Glasmagasinet (ringokanutten.no er i skrivende stund fortsatt felles hjemmeside for Jessheim og Glasmagasinet), og jeg antar at noe av varebeholdningen har blitt med til Jessheim, da det har dukket opp en god del Exclusives-sett i hyllene der som ikke har vært der før (10237 Tower of Orthanc, 10234 Sydney Opera House, 70810 MetalBeard’s Sea Cow).
Ringo har også butikk på Røa i Oslo. Akkurat vært innom, mye igjen, bla Architecture og alt i LEGO katalogen. Selger også komplette esker med minifig serie 13 til kr 1305,-.
Jeg tror det er mer enn bare den prisen som er feil med S@H for øyeblikket (bombe!). Prøvde å legge et par av de pakkene i kurven og betale, men sida henger seg opp og nekter å la meg sjekke ut.
Jeg har akkurat bestil fem (som var maksantall man fikk bestille) og fikk sjekket ut. Mest fordi jeg ble nysgjerrig… Ja, ja, klossene har man jo alltids bruk for