Gode tilbud!

Toys’r us i Åsane, Bergen er 10 år og har 25% på all lego oppå allerede nedsatte varer.
Er der nå, fortsatt mye igjen. Ingen store sett, men fikk meg tre SW sett som var 50% nedsatt allerede. Så 25% i tillegg der.

Meget bra :slight_smile:

Mvh
Petter

Så serverer de kake og kaffe, samt mange andre tilbud på Jula også.

P.

Outland har 40% på all star wars lego. Tilbudet gjelder kun i dag.

Gjelder ikke nettbutikk?

Gjelder også nettbutikk.

Man finner neppe bedre pris på 75159 Death Star noe annet sted bare så det er sagt. Billigere enn utsalgspris på forrige versjon!

10188 plukket opp for 2999,- på Outland Trondheim. Fornøyd. :slight_smile:

Ark medlemmer får 30% prisavslag på Lego denne uka.

40% på Lego friends i dag på Outland :slight_smile:

outland.no/superseptember

Bauhaus selger Smartstore Classic 31 til 59,- nå.

Dagens septembertilbud hos Outland er 40% på LEGO City! Det ser ikke ut som om nettsiden er helt oppdatert etter gårsdagens tilbud, men det er publisert på Facebook.

For de i nærheten av Oslo:
Åpningstilbud på Coop Obs! Haugenstua 21. - 23. september: -40% på all LEGO! :smiley:

:arrow_right: Kundeavis Coop Obs! Haugenstua
(tilbudet står på side 25. Søk etter “Lego” i søkefeltet øverst på annonsesiden)

Info om varehuset (kart m.m)

Kozmos har -30% på alle LEGO-produkter 21. - 23. september! :slight_smile:

:arrow_right: Kozmos kundeavis
(tilbudet står på siste side)

Da ble det kjøpt en brick bank og detective’s office i dag på Kozmos, takk for info!! Kanskje kombinere dem med min nylig bygde Assembky Square :smiley:

Det er kø der.
Jeg anbefaler buss, eller du kan parkere på den andre siden av Østre Aker vei.
Når jeg gikk hadde de begynt med begrenset innslipp, og det var helt sikkert lurt. Det var vanskelig å komme frem der inne.

ToysRus har noen heftige tilbud på utgående Star Wars sett nå. Er vel ikke allverden igjen på nett men det var masse igjen i Sørlandsparken…

Outland har LEGO Architecture -40%

ToysRUs i Sørlandsparken har startet med Bricktober-settene nå. Ved kjøp over 729 kroner får man en eske med 4-figurer. Jeg fikk velge hvilket jeg ville ha, men er litt usikker på om det praktiseres slik overalt.

Samme opplegg på Alnabru i Oslo

Bra helgesalg på Lekekassen.no, blant annet på Assembly Square, City og Friends Adventskalendere og 6x6 All Terrain Tow Truck +++