Gode tilbud!

OBS! har nå tilbud på [setimg]10703[/setimg] [set]10703[/set] til kun 99,-! ("normal"pris 299,90)
Litt mye gule og rosa klosser, kanskje - men masse vinduer (hvite og nye farger) og dører (bl.a. hjørnekarm)!
https://coop.no/sortiment/obs-sortiment/leker/lego/lego-classic-10703?variantCode=264077
Var ikke skiltet i butikken på Alnabru, men gikk rett inn på kassa.

Årets SW-adventskalender til 211kr på cdon.no, de opererer med veil pris på 249kr + liten rabatt så de har nok rotet litt. Men jeg fikk bestilt 2 stk til 422kr med fri frakt med kode: xYreUrAd så er godt fornøyd :smiley:

30% på Ekstra leker i morgen på Lego som ikke alt er rabattert.

Det er nå 30% på Mindstorms på Lego S@H. Da er det til og med billigere enn hos Lekekassen…

PS Jeg har lest rykter (husker ikke hvor) om at kanskje Mindstorms Evo3 er på vei ut og at ny versjon er på trappene. Kanskje greit å ha i bakhodet før man eventuelt blåser tusenlappene.

Ikke 30 men 20% = den koster 2799. Men fortsatt billigere enn Lekekassen som opererer med en fantasi-førpris på kr 3999.

Var litt kjapp med prosentregningen der ja…

Lego Star Wars Scout Trooper og Speeder Bike 349,- Hos Br Leker.

br.no/black-friday-tilbud/l … %20Trooper

Disse to idag… Sykt bra %-tilbud

outland.no/black-friday-sup … ilters=33m!#-!82859!##!84197

Hvilke sett mener du?

Linken på outland fører til bøker :
outland.no/bl%C3%A5jakkene- … oul-cauvin
:question:

Om dere blar litt videre dukker det opp et par legosett også :laughing:

black friday tilbud outlnad lego

Detta ville ikke forumet være med på.

Detta er lenken som erman la ut.

Må enten kopieres eller bla i tilbudene til outland :slight_smile:
Lenken her er direktelenke, men må kopieres og limes inn :wink:

Jeez, 1000 NOK for Kvik-E-Mart. Lite interessert i Simpsons men tilbudet var da altfor godt…

Generelt mye bra Black Friday/Week tilbud, men denne tok kaka for meg:
[setimg]70615[/setimg] [set]70615[/set] til 399,- hos BR/TrU - det er halv pris, det, og såpass fristende at jeg bare måtte ha den! :blush:
Og da røyk jeg fort på en [setimg]70614[/setimg] [set]70614[/set] til 379,- også, selv om jeg ikke har såååå sansen for den (untatt for Jays foreldre-minifigs).

Og så switchet jeg til Lekekassen og kjøpte like godt de to siste “vanlige” Ninjago Movie Mech’ene også til en god pris der:
[setimg]70612[/setimg] [set]70612[/set] (395,-) [setimg]70611[/setimg] [set]70611[/set] (292,-)

Jeg er redd jeg må komplettere med de to siste mech’ene også etterhvert, selv om de er eksklusive for BR/TrU og dermed neppe blir noe kupp (og de er i utgangspunktet overhodet ikke noe jeg vanligvis ville kjøpt):
[setimg]70616[/setimg] [set]70616[/set] + [setimg]70632[/setimg] [set]70632[/set] (Quake Mech)

Så Black Friday virker på meg! :laughing: :blush:

Forbannet/velsignet være Temple of Airjitzu, Ninjago City og nye Destiny’s Bounty for å få meg interessert i Ninjago! :imp: :laughing:

Hvis noen fortsatt er ute etter Kai-roboten (Fire Mech - 70615) til kun 399,- så har BR og TRU sin nettbutikk fått de på lager igjen
br.no/anbefalte-julegaver/l … 0122487001

toysrus.no/product/lego-nin … 0122487001

Bestilte akkurat to stk til barna mine :smiley:

20% på Ghaostbusters HQ i dag på S@H. Ikke ofte man ser det settet på tilbud.

Extra leker har alle julekalenderene til 99,- inkludert Star Wars…

Obs har 3 for 2 på Lego denne uka. Den billigste er gratis.
Edit: feil uke.

25% på Toys r us til fredag, lørdag (og søndag) :wink:

Er det med lego? de hadde en kampanje på 25% for par uker siden, men da stod det med liten skrift. unntatt Lego, spillkonsoller,etc.