Jeg lanserer en ny byggeveiledning av Rolls Royce 1909, Renault 1925 og Cadillac 1913 som kan lastes ned fra nettet og som er spesialtilpasset Andriod og iPad. (den kan også brukes i iBooks på iPhone)Til Andriod laster du ned MOBI format og til iPad laster du ned EPUB format. Den blir også tilgjenglig i Apple sin iBooks store antagelig i morgen. (Boken er til godkjenning hos Apple) Det er også PDF for Mac og PC.
Boken har ikke original LEGO logo og heller ikke originale bilder for ikke å bryte copyright.
Og filen er HELT GRATIS!!!
Du kan også bestille den som fysisk bok på 36 sider men den koster penger for den trykkes på trykkeri.
blurb.com/ebooks/599533-lego … nault-1925
[attachment=2]Noname2.jpg[/attachment]
[attachment=1]Noname1.jpg[/attachment]
[attachment=0]Noname.jpg[/attachment]
Hvis dere har en Mac, iPad, iPhone eller iPod touch så kan dere søke i iBookstore på Lego Rolls Royce. Apple har nå godkjent tegningen min og den ligger på Apple sin side.
Bare ta opp iBooks, gå på aktuelt og søk og skriv Lego Rolls Royce. Det er nok. Da kommer den opp hos Apple.
Nå har jeg en byggeveiledning til for nettbrett/Mac. Den er i Apple iBookstore nå, for gratis nedlastning. Det er for den originale LEGO 8860 car chassis.
Hvis dere vil ha den for andriod, for den passer også for Andriod, ikke bare Apple, (ikke PDF) så er den til gratis nedlastning her: blurb.com/ebooks/600014-lego … nstruction
Jeg vet at den finnes på internett som PDF men en Ebook er så mye mer brukervennlig å bruke enn en PDF og den er gratis.
Søk på Lego 8860 i iBooks.
Denne er lastet ned fra Apple sin iBookstore.
Som sagt - Søk på Lego 8860
Dette er ikke en PDF fil for de er upraktiske sammenlignet med en ebook. Dette er en Ebook og de er 100 ganger mer brukervennlige. Den virker også på Mac i tillegg til nettbrett men ikke PC.
Har du Andriod så bruk linken over, i forrige innlegg, som også er for Andriod.
[attachment=0]Image 02.11.2016 at 15.28.jpg[/attachment]
Den gamle byggveiledningen for LEGO 8860 kan lastes gratis ned fra Apple sin iBookstore som Ebook. En Ebook er vanvittig mye mer praktisk enn en PDF, men kan bare leses av Andriod og Apple devices. Det at en ebook er så mye mer brukervennlig er grunnen til at jeg la den ut.
Den er selvfølgelig helt gratis.
Her har jeg vært nøye med å ikke bryte copyright. Original logo kunne jeg ikke bruke og jeg måtte skrive “Not an official LEGO product” men LEGO danmark brydde seg ikke om at jeg brukte deres gamle originale tegninger. Jeg har nemlig kontaktet dem om det så denne Ebook er lolig. Lego selv har godkjent den.
Dere kan også laste ned herifra, men har du Apple så er det enklere med iBookstore. Linken jeg gir er også for Andriod devices. Da skal du laste ned MOBI-formatet hvis du har Andriod.
blurb.com/ebooks/600014-lego … nstruction
Seriøst! Slutt å bump din egen tråd. Det er nok nå