Få med barna på MC så kanskje det blir en Racer til i sammlinga haha fire typer.
Shait…vi som var på Burger King i går:(
Nå har jeg ikke sett disse racerne hos McDonalds, men hvis man skal dømme etter bildene på nett er ikke dette noe å sikle etter.
Bilene består bare av tre deler (understell, karosseri og vinduer) + klistremerker og noen smådetaljer. Det eneste de har til felles med lego er at delene blir føyd sammen med standard knotter. Det hadde IKKE forundret meg om hele driten er “made in china” og av merkbart dårligere kvalitet enn vanlig lego.
Er det noen her som faktisk har kjøpt disse, og kan bekrefte/avkrefte mine bange anelser?
Bare det at de er å få på McDonalds så blir jeg skeptisk
Heldigvis har vi ikke McDonalds her i Tromsø. Og ja, vi lever i beste velgående alle sammen
Har to. Den øverste delen kan kanskje (kanskje) brukes til noe … klistremerkene er greie og de to andre delene er ikke noe.
Husker en gang vi var på McDonald’s og fikk 3219 TIE Fighter. Var ikke interrisert i Star Wars da, dessverre, så de ble demontert. (Men såklart er det jo ikke mange deler og skulle ikke være så vanskelig å bygge opp igjen …
)
Har nå fått litt mer info om dette: