Pris overslag.
Hva kan man forvente å få for dette?
Artikkel
7894 airport
7906 fireboat
7237 police station
7903 rescue helicopter
7242 street sweeper
7246 mini digger
10182 cafe corner
9247 community workers
7901 airplane mechanic
7344 dump truck
7899 police boat
7992 mobile container crane
7998 lastebil med henger
7993 bensinstasjon
7990 sement truck
7991 søppelbil
10190 market street
7248 Gravemaskin
7945 Brannstasjon
7238 Brann helikopter
7239 Bann stigebil
7241 liten Brannbil
7890 Sykebil
7891 Flyplass brannbil
7892 Sykehus
7902 Liten Sykebil
7942 Terreng Brannbil
7245 Fangetransport
7235 Politimotorsykkel
7235 Politimotorsykkel
7236 Liten Politibil UP
Long wehicle transport
Giant Crane Wehicle
10027 Lokk stall
7997 Classic train Station
4954 Model Town House
4954 Model Town House
7895 Tog Skinner
XXXX Custom Lyktestolper
7896 Togskinner
7896 Togskinner
10185 Green Grocer
Yellow beach house
postbil
stor rescue bil
liten rescue bil
post fly
semi med trekkvogn
Stor politistasjon
+ca 20kg klosser.
5 Moc byggninger, bricklink kost ca 2-3k stk
+3 Raco sorteringsskap.
Har byggtegninger på alle orginalsettene.
Så hva kan man vente å få igjen for noe slikt.
Selvkost ca 35k
Er noen her ja. Har vært 57 visninger av denne tråden.
Men du kan ikke forvente SÅ kjapt svar på det du spør om.
For kjappere svar så hadde det vært bedre om DU kom opp med en pris du ønsker for dette.
Er sikkert mange som kunne ønske seg å kjøpe bare NOEN av settene du ønsker å selge, men du har ikke ført opp info om dette selges kun samlet eller om du selger enkeltsett.
Du sier heller ikke noe om standen på settene, er de brukt eller ny? Følger det med eske? Eventuelt uåpnet ekse? Om de er brukt så kan det vel være flott om du anfører sånn ca stand det er på delene; som ny, en del brukt, mye brukt, bitemerker osv.
Har du bilder av MOC’ene du har for salg? Noen bilder viser mye av brikkeutvalget.
Ett tips er jo å sjekke settene mot Bricklink.com og se hva de settene går for der. Da får du en viss pekepinne på verdien.
Plutselig kom det fryktelig mange mails.
Men må si dette.
Hei.
Jeg har ikke mulighet til å selge sett.
Under flytting og barnelek har alt havnet i store pappesker. Å sitte å sortere ut hvert enkelt sett vil bli dårlig timebetaling.
Beklager
Eneste som står urørt er mocs og Exclusiv settene.
Ser for meg en plass rundt 10k totalt for alt sammen.
Førstemann til møllen.
Dette er ca 70% Avslag på innkjøpspris.
Byggtegningene til alle settene er intakte og følger med.
Det er forøvrif med en god del flere sett en de på listen.
Mange som ikke er ført opp, bla 2009 sett som street corner, de små veiarbeider settene, hestetransporten etc.
Skal prøve å få lagt ut noen bilder.
Dette er MYE Lego. Vil tro en Brick Linker vil generere 50k+ i løsdeler av dette!!
Kan hende det tar noe tid før alle 30 bildene vises da de må godkjennes.
Er mest bilder av MOC byggene.
Standalone og sammen med GG slik at dere ser at disse følger høyde etc i den Exlusive stilen.
På oversiktsbildet er det plassert en cd i fremkant for å gi ett intrykk av hvor mye dette er.
Raaco skapene er også fylt med sorterte klosser, mangler noen skuffer på bildet, har disse også så ingen panikk Bare at de ligger på rommet til guttungen som sov når jeg skulle ta bildene
Er det noe du lurer på så ta kontakt :
geiroo(a)online.no
Jeg synes kanskje det er på tide at du registrerer deg? Det koster ikke så mange kaloriene, og er helt gratis. Husk at alle innlegg fra uregistrerte postere må godkjennes manuelt av en moderator, så det at du ikke gidder gjør at andre får mer arbeid.
I tillegg slipper du å vente på at en moderator er tilstede og har tid til å godkjenne innlegget - det vises med en gang du har postet det når du er registrert.
Siden januar 2008 har jeg Registrert meg 3 ganger.
Hver gang får jeg beskjed om at medlemskapet må aktiveres av moderator.
Har aldri fått noen svar og valgt brukernavn passord fungerer ikke.
2 av gangene startet jeg ett hjelpe topic om det uten noe svar fra mod.
Men prøver igjen.
Men kanskje, om du ikke har tid til å moderere forumet så er det feil mann til jobben?
Det kan hende vi finner ut av hva som har skjedd tidligere gjennom å sjekke litt logger - men det ser dog ut som om du har fått det til nå (jfr. senere postinger).
Forøvrig er det ingen som er ANSATT som moderator - det er en ulønnet frivillig “jobb” - og da kan det være greit å tenke på at folk har et liv også utenfor Brikkelauget (gisp!) dersom man forventer respons innen kort tid og ikke får det!
Ellers er grunnen til at vi har moderering store mengder forsøk på spamming av forumet, og disse spammeforsøkene blir stadig mer utspekulerte, derfor må det være en manuell kontroll av all posting fra anonyme. Spammebotene prøver også å registrere seg som brukere, og de må da også manuelt fjernes før de får poste noe så ikke forumet flommer over av reklame for flyreiser og billige potensmidler.
Til slutt; Velkommen til forumet - håper det blir litt tid til LEGO for deg selv om det meste nå er solgt…