Hva skal til for å gjøre et Brikkelauget medlem fornøyd?

Hei alle medlemmer av Brikkelauget!

Mitt navn er Andreas Skalleberg og jeg er daglig leder for Lekekassen.no. Vi ønsker å ha så lave priser som mulig på nett (det er alltid minimum 15% rabatt), men enda viktigere, vi ønsker å ha et stort utvalg av Lego tilgjengelig til enhver tid. Derfor lurer jeg egentlig bare på hva som gjør et Brikkelauget medlem fornøyd? Hva handler dere på nett av Lego og hvorfor handler dere på nett? Og sist, men ikke minst, hvilke produkter savner dere hos Lekekassen.no?

Først og fremst så ønsker vi å lære så mye som mulig av dere, men det er også hyggelig å ha kunder fra Brikkelauget (selv om ikke det er intensjonen “å selge seg inn” denne gangen)…

Vi skal nok alltids få til noen spesialdealer etter hvert med Brikkelauget også slik at dere får vite om eventuelle Legosalg m.m. før alle andre…

Mvh,
Andreas
Lekekassen.no

Hei Andreas

For mitt vedkommende er det nok gode priser og god kundeservice det viktigste. Tilgang til Exclusive er også et pluss :slight_smile:

Ellers så må jeg gi dere skryt for meget rask og billig levering. Bestilte varer for flere tusen kroner og det tok ikke mange dagene før varene ankom postkontoret. Når man i tillegg betaler kun 49,- i frakt for 7kg Lego… kan det ikke bli bedre :smiley:

Arild

Tusen takk for svar, Arild. Pris er viktig og exclusive skal dere få, det kan jeg love her og nå!

Hyggelig å høre at du fikk varene fort og at du var fornøyd med oss!

Hva med Modular Buildings

Hei Andreas i lekekassen.no!

Det ble for kort tid siden annonsert her på Brikkelauget at lekekassen.no hadde svært godt tilbud på allerede gode Legopriser. For min del ble det 8 nye kilo Lego.
Det viktigste er som nevnt gode priser, god og rask service inkl. rask og gunstig frakt. Oversiktlig nettside men godt og intuitivt betalingssystem. Alle disse er allerede oppfylt på lekekassen.no!

Kan sikkert snakke for flere med at vi ønsker;
Gode tilbudskampanjer, ekstra fordel(er) som Brikkelaugmedlem og godt utvalg av “Hard to find” og “Exclusive”-sett som er de neste punktene på listen :slight_smile:

Lav Pris - Godt utvalg - Lav og rask frakt

Hvis ett av disse 3 punktene ikke “stemmer” avventer man kjøpet eller leter etter alternativer.

Selv handler jeg 70% av all Lego på nett fordi det er en god del billigere enn i fysisk butikk. Unntaket er når den lokale Extra Leker har 40% på alt :slight_smile:

Handlet selv litt på lekekassen.no når dere hadde tilbud der. Frakt har nok en del og si, i alle fall om man bare skal ha litt. en ekstra rabatt til brikkelauget medlemer Evy gode kampanje tilbud, og ikke minst at dere får inn mer hard to find, exlusive og anet snacks. Kjapp levering er bra, fint med sms om at varen er kommet på posten.

Liker initiativet ditt, vi her bruker generelt litt for mye penger på vår hobby, jeg kan i hvertfall snakke for meg selv her…sikkert flere som henger seg på.

Jeg kommer nok til å handle mer hos dere senere om dere fortsetter med gode tilbud.

Steinar

kjøpte selv Lego hos dere etter å ha sett tilbudet deres.

Meget fornøyd, da mtp leveringstid, fraktpriser og ikke minst GODE PRISER:)

eneste jeg kommer på som jeg savnet er mulighet for betaling via Paypal:)

Det er ikke veldig viktig, men jeg ser ikke bort fra at dere kunne øke salget noe dersom hele navnet på settet kom frem på sidene.

Nå står det for eksempel: “Lego Star Wars Barc Speeder med”

Sånn bortsett fra den lille haken er jeg godt fornøyd med de seks settene jeg kjøpte fra dere.

Takk for tipsene! :slight_smile:

Veldig ryddig og fin nettside! Hater rotete sider man må leite på.
Blir spennende å se på prisene du vil tilby på nye technic-settene
som kommer til høsten :smiley:

Savner f.eks LEGO #4206 hos både forhandlere og nettsider, aner
ikke hvorfor den ikke blir tatt inn :cry: Har den fra før, men kunne
tenkt meg noen til.
Kanskje det lønner seg å se hva andre ikke tar inn, så slipper
vi å kjøpe fra utlandet?

Det er ikke sikkert det er nødvendig å ta inn alt mulig, det går an å bestille inn sett etter at det har dukket opp en bestilling. Det må bare være tydelig at det blir en del ventetid. (Se også tråden "Dårlig service fra Pixmania.)

Det er mulig at det er fornuftig å sjekke hva en av de eskene som brukes til å fylle opp Pick-a-Brick-vegger koster, og hvor mye Lego en slik boks koster. Det er noen medlemmer av Brikkelauget som bygger ganske store modeller, der det går med mange enheter av spesielle brikker, og hvis markupen er høy nok på Pick-a-Brick kan det tenkes at det kan være litt penger å tjene på å bestille inn en slik boks når noen kontakter deg.

Men jeg må ta et forbehold. Det er mulig at Brikkelaugets medlemmer på en eller annen måte får til å kjøpe så store kvanta Lego direkte fra Lego.

Vi skulle gjerne bestilt flere 4206 til deg, men den har gått ut ifra Lego sin produksjon så vi får ikke bestilt den. Hyggelig at du synes siten er ryddig - det setter vi pris på!

Jeg skal gjøre en skikkelig jobb på å få inn de varene dere etterspør så får dere heller se om dere ønsker å handle hos oss eller ei…

Er også en fornøyd kunde! Synes dere har en veldig fin nettbutikk, men som noen nevner, flere eksklusive sett er alltid ønskelig.

Synd med 4206, den har jeg også lurt på. :slight_smile:

OffTopic:
LusterBok på Gaupe hadde, men tror ikke han har fler igjen :confused:

Som mange andre her benyttet jeg meg av tilbudet deres og hele prosessen gikk veldig fint. Webshop’en fungerte bra, betalingen fungerte bra, transporten fungerte bra og varene var fornuftig pakket. Om dere kan få på plass en liten Brikkelauget rabatt som automatisk kommer på når vi bruker webshoppen hadde det vært fint.

Noen ganger ønsker jeg å kjøpe en del sett. F.eks. 20+ stk 79016 ( http://www.lekekassen.no/lego/Lone-RangerKavaleri-byggesett-79106 ) for å bygge en liten her. Har dere en løsning for å gi kvantums rabatt på webshoppen - eller tar dere imot prisforespørsler på mail?

Send meg en e-mail direkte på andreas@skalleberg.no så skal jeg se hva jeg kan klare av spesialpris til deg i dette tilfellet… Vet ikke hvordan jeg skal legge opp rabatten til Brikkelauget på fast basis, men tenker litt på det og kommer tilbake til dere.

Brio på Lambertseter Senter i Oslo hadde 2 pakker igjen av 4206 i går (dessverre til 299,- pr. stk).