Hvilke LEGO-detaljer finnes ikke???

Hei!

Jeg er student ved Aalborg University College og studerer “Propduct Development and Integraded Technics”. Vi holder på med vår første prosjekt som omhandler en nettbutikk: firestartoys.com/ De selger spesialdesignede LEGO detaljer til samlere og andre interesserte. Vi skal forsøke å komme med idéer for å forbedre denne butikken.

Jeg har en venn som har drevet mye med LEGO og han tipset meg om dette forumet. Hvem vet vel bedre enn sluttbrukere om hva som eventuelt mangler av LEGO-detaljer?

Så spørsmålene jeg ønsker svar på er: Er det noe som mangler i sortimentet til FireStar Toys? Er det noe (LEGO) som du kunne tenke deg å kjøpe fra en nettbutikk som du ikke har tilgang til/ikke finnes i dag?

Håper på så mange svar som mulig. Svarene vil bli formidlet til omtalte nettbutikk :wink:

Alle elementer og sett får man på BrickLink…
Mener du hvilke elementer vi savner som ikke har blitt produsert?
Slik som cheese med stud on 45 side og BrickBricks 1x1 corner? :laughing:

Jeg ville flyttet løsdel-inventaret fra den egne hjemmesiden til BrickLink-butikken:
http://www.bricklink.com/store/home.page?p=FireStarToys#/shop?o={%22showHomeItems%22:1}

Jeg leter ikke etter løse elementer på en enkelt butikks hjemmeside. Det finnes rundt 43000 ulike LEGO-element i katalogen på Bricklink, så det er ikke mulig for en enkelt butikk å ha alle de delene jeg leter etter.

Derimot kan det være gunstig å selge custom print på en egen hjemmeside. Gjerne med link fra Bricklink-butikken.

Ja, hva er ikke produsert som kan være av interesse for brukerne av dette forumet.

Hva som helst …

Forretningsidéen deres var oprinnelig å tilby sjeldne minifigurer, slik som “The Golden Man”, og gjøre penger på det. De har lykkes med det (!!!) og deretter har sortementet blitt utvidet. De lager spesialdesignede brikker på bestilling og i samarbeid med kundene. Vår oppgave er å komme opp med idéer om hvordan de kan forbedre sin forretnintsplan.