Hvor handler dere baseplates?

Trenger en crapload med baseplates. Hvis man ser bort fra Lugbulks, hvor handler folk dette? Bricklink, eller lokalt i butikk?

De er jo forholdsvis “omfangsrike” og portoen drar jo fort på seg. (Maks 5-6 baseplates for å holde seg under 200-kr grensa - så skal man ha en del så blir det mange pakker.)

Har en snikende følelse av at det kanskje er like greit å handle slikt i butikk her til lands, og kanskje synkronisere det med noe tilbud?

Tips

Bra tips! Men jeg må si jeg foretrekker å eie platene selv. Da kan jeg bruke uendelig lang tid (jeg er fortsatt n00b) om så skulle være, og slippe å få dårlig samvittighet for at jeg hajer baseplates andre kunne brukt.

Jeg har fått 25 stk av dette lasset i forbindelse med det store romskipet. Men jeg satser mot PKH 2015 med skipet. Men om det blir klart får tiden vise.
Er vel ganske fersk når det gjelder store prosjekter selv.

Hvis du har en plan på hva du skal bruke de til så hør med Morty og Helge om det er OK

Ett spørsmål har jo kommet opp i dette som dukket opp her. Hva med de etter denne visning og modellen en gang demonteres. Er de da mine eller skal de returneres?
Beklager at det sporrer litt av.

Vi har både plater til utlån og til å gi bort til medlemmer som trenger et større antall :slight_smile:
De som gis bort har et krav om at blir stilt ut på utstilling minst en gang :slight_smile: