Jeg har to ganger meldt min sønn på PKH Junior med skjemaet i Google docs. Men jeg har ikke fått noe bekreftelse på e-mail. Fristen er i dag. Det skulle være fint å vite om alt er i orden.
Det var en feil på skjemaet de første timene. Det skal ha blitt fikset ca 21:45 15. mars. Har du sendt inn før dette?
Jeg sendte inn en ny påmelding for min sønn nå, og fikk e-post med en gang.
E-posten kommer fra en noreply-adresse så kan være den har havnet i spam eller noe hos deg?
Jeg har dessverre ingen tilgang til å sjekke om du er påmeldt.
Gunnar
Takk for svar. Første gang var etter 15. mars, og i dag har jeg prøvd 2 ganger, både fra Mozilla og Chrome. Jeg har sjekket spamfolderen, ingenting. Noen tips?
Har du fått bekreftelse på at skjemaet er sendt inn i nettleseren? Jeg ville prøvd med en annen e-postadresse.
Fant ut av det, man må være logget i på Google for å få registrert skjemaet
Bra om det løste seg, men jeg har ikke vært nødt til å være innlogget. Du kan evt prøve med privat/inkognito vindu.
Fikk du bekreftelse på e-post nå?
En annen teori er at det er noe krøll mellom min online.no mail og mail med Google-docs innhold. Jeg får nemlig ikke videresendt bekreftelsesskjemaet fra min gmail til min online mailadresse, men det går bra til min jobbmail. Det betyr at jeg kan ha meldt sønnen min 4-5 ganger…
Det ordner seg. De ser nok det ganske greit
Og ja, jeg fikk bekreftelses e-mail
Hei
Ja tror man må være logget inn for å få bekreftelses-mail.
Skal presisere det neste år!
Takk for beskjed og fint at det løste seg
Hei Var litt trøbbel her også med påmelding, og nå finner jeg ikke igjen bekreftelsen… Når vil vi få tilbakemelding på om har fått plass eller ei ?
Tror du de får det luksusproblemet i år?
Hei har heller ikke mottatt bekreftelse på epost med påmelding til PKH Junior for mitt barnebarn. Tok bilde av denne. Noen som kan bekrefte han er påmeldt?
Skal sende ut informasjon i kveld