Noen som vet hvor eg finner instruksjonene til følgende adventskalendre:
7907 LEGO CITY Advent Calendar 2007
7979 Castle Advent Calendar 2008
Har sjekket peeron.com, men der finnes kun liste over innhold, men ikke mere dessverre…
Noen som vet hvor eg finner instruksjonene til følgende adventskalendre:
7907 LEGO CITY Advent Calendar 2007
7979 Castle Advent Calendar 2008
Har sjekket peeron.com, men der finnes kun liste over innhold, men ikke mere dessverre…
De er jo så nye at dersom de ikke er på LEGO.com sine hjemmesider så tror jeg ikke du finner dem noen andre steder på nett.
Men 7979 kalenderen har jeg her selv og kan skanne inn de 24 små byggeanvisningene (baksiden av lukene på lokket). Det fulgte ikke med noe byggeanvisning i papirform. Kun ett bilde av figurene som skulle bygges.
Jeg for min del har bygget alle 24 i posene…
(BTW: jeg har ikke åpnet esken enda, kun lukene. Kan jo være at de plutselig har startet å gi ut en byggeanvinsning i papirform også).
Adventskalendere har aldri hatt noen byggeinstrukser, men har, som F0NIX sier, ett bilde av hver modell på baksiden av hver luke. Disse er alltid så små og enkle at det lett lar seg gjøre å bygge de opp ut ifra disse bildene.
Men hvis du ikke har bildene lett tilgjengelig, så er Bricklink behjelpelig med det, både for [inv=7979]7979[/inv] og [inv=7907]7907[/inv].
Se der ja…kjempebra!
Tusen takk begge to!
Sjekk brickshelf… Sett noen legger ut bilder etter som de åpner…