Prøvde å kjøre et søk her i forumet, men fikk ingen treff på 30133. Uansett, [set=30133]Jack Sparrow[/set] gis bort i Donald Duck denne uken. Hvis man liker Donald i tillegg, er det jo en bonus
Ser at salgsverdien på settet på Bricklink for tiden overstiger kostnaden med å kjøpe Donald Duck, så løp og kjøp!
Hva er det som skjer? Sjekk ut linken;
bricksetforum.com/discussion … ag#Item_56
Folk tar jo helt av. Folk driver altså å samler på ALT som kommer ut av LEGOfabrikken?
Kjøpte Donald på lørdag nettopp pga Lego figuren, men etter at jeg så prisene på BrickLink vurderer jeg jammen å kjøpe ett til - bare for å ha en uåpnet 30133 pakke i hus. Spennende å se hva den kan ha av verdi om 5 til 10 år.
Skal ta å kjøpe donald duck i morgen for å få tak i Lego figuren,min bror har også tatt vare på den.
Men hvis donald duck har vedlagt denne lego figuren i alle blad da ville jeg tro at verdien på bricklink kan gå ned.
Det har vert en historie om donald der han fant noen verdifulle mynter i skrues binge som han solgte videre til en mynthandler,det endte opp med at skrue ga donald en HEL sekk med samme mynter.Da ba mynthandler donald om å grave ned myntene for de var blitt nesten verdi løse.
Jo, men jeg antar at de fleste som kjøper Donald har gjort som meg, åpnet posen, tatt ut innholdet og kastet posen i søpla. Spørsmålet er derfor hvor mange som kommer til å beholde den i sin originale forpakning…
Kan man kjøpe det i morgen eller vært denne uke? Når kommer nytt blad? Siste dag i morgen?
Kjøpte ett ekstra Donald i dag. Da kan man vel si at fremtiden er sikret… :mrgreen:
Vi som var i Skærbæk denne helgen fikk denne gratis (dog uten Donald
)
…er redd denne minifigen har falt kraftig i verdi… Vet ikke hva opplag DD har i uken, men det er tydelig at markedet flommer over av vår venn Jack S.
DD er ikke de eneste som deler den ut. Det er ett av vanlige LEGO-promoposer (som cecilie sa, så fikk vi én hver i Skærbæk, og jeg selv hadde én fra før fra en helt annen kilde).
Det er også normalt at folk fra UK og andre land i Europa kjøper inn og videresender til folk som ønsker i USA og østen. Så salget via DD er enormt.
Men DD koster 25 DKK mot 39 i Norge
på en av di 10 første sidene (tror jeg) skal det stå at man kan sende sms til ett nummer for å få tilsendt en promofigur for kroner x?
noen som kan finne det og fortelle meg prisen, så hadde jeg vært evig takknemlig…
Men ikke alle fikk den med seg hjem
Nederst på side 5 står følgende: “For henvendelser ifm ukens vedlegg, send mail til donaldpromo@egmont.no eller ring 24 05 13 00 (åpent 08.00 til 16.00)”
Einar
Nye rutiner tydligvis. takk for hjelpen =)
Her kan en se mine auksjoner og Jack Sparrow figuren er med også
Mine minifigurer