Bygg et hus som kan gå inn i en bylayout. Det må være enten er 16x16 eller 32x32 studs.
Dette kan brukes til utstillinger, som KlossVest, Mountain Brick, På Kloss Hold, KlossExpo og mye annet. Det er også veldig greit å ha i egen bylayout!
La deg gjerne inspirere av modulbygg som LEGO har bygd før, dere kan finne alle bruksanvisningene på Byggeinstruksjoner LEGO
Dere kan ikke herme direkte, men dere må gjerne bruke ideer eller deler av bygg på ditt eget hus.
Tanken er at at husene skal på MILS plater på sikt.
Husk at alle bidragene kan deles på sosiale medier og at dere blir referert til med nick med mindre dere sier noe annet!
I år har vi en ny sponsor, denne gangen nok en fantastisk butikk med et fantastisk utvalg! Plassert i Lier ikke langt unna E18, er det et perfekt stopp på veien for de som ønsker gøyal lego eller legodeler.
Jeg snakker naturligvis om:
Hva premien er? Vel, om ikke jeg hadde fullstendig glemt å sende han beskjed før, hadde jeg hatt den klar før. Men jeg lover å oppdatere så snart jeg får beskjed!!
Jeg har også laget et hus som kan avslutte en rekke med hus. Huset står på to 16x16 plater. Grunnen til dette er at dette modulærhuset er modulært også vertikalt, dvs. at det kan være både et venstre og et høyre vendt hus. Endeveggene er forholdsvis lette å flytte på for å åpne opp mellom modulene. Trappen krever litt jobb, men går også ganske fort å endre på.
I bygget har Sandra nettopp åpnet en våpenbutikk, og etter hvert håper hun å få på plass et skilt på utsiden.
Butikken med navnet Sandra’s weapon reklamer med at de skaffer alt fra pil og bue til maskinpistoler.
Etter hva jeg kan se av utstillingene hennes tror jeg på henne