Jeg har kjøpt tegningr fra Sheepo's garage og er i gang.

Jeg har kjøpt tegninger fra Sheepo’s garage og er i gang med en radiostyrt Ford Mustang. For de som ikke kjenner bilen så ser den sånn ut og jeg gir demoen fra youtube:
youtube.com/watch?v=fMKe89zcvHU

Jeg holder på med motorrommet nå. Bilen min får ca 3500 deler og masse power functions.
For de som ikke kjenner Sheepo’s garage så lager Sheepo rå bilder og selger profesjonelle tegninger.

Tegningene til denne bilen, og andre biler kan kjøpes her:
sheepo.es

[attachment=1]Screenshot_07_11_2016__08_31_png.png[/attachment]

[attachment=0]SG_FMS_GT500_Instructions_pdf__side_1_av_611_.png[/attachment]

beklager skalereingen på bildet under men jeg får ikke til å fjerne det.

Han har allerede lagd en PF version av den bilen…

Hva er en PF versjon? Jeg følger byggeveiledningen bortsett fra at jeg har ventet litt med to elektromotorer som skulle sittet der. De blir montert denne mnd men jeg må vente på lønning med å kjøpe deler. Jeg har nettopp bestillt fra LEGO men elektromotorene må jeg vente litt med. Jeg legger opp bilder når det blir brukbar froandring. Jeg har forresten bygget motorrommet nå.

.

PF versjon er Power Function versjon, altså Legos motor system.
Det vil si sannsynlig er den bilen du bygger da du skriver at du skal ha motorer i den

Når jeg skal kjøpe så mange deler, da koster jeg på meg elektronikken også. Skal det være så skal det være så jeg la tegningen for RC, eller PF-versjon i kurven da jeg handlet tegningen.