Ja, det var jo det, da!
Ellers, høres greit ut å ha to byggetrinn … da blir det vel to 9-kilos Design byME esker, da?
Ja, det var jo det, da!
Ellers, høres greit ut å ha to byggetrinn … da blir det vel to 9-kilos Design byME esker, da?
Ja, minst halvparten kanskje 15 kg? Pga taket og veggene helt inn til vinduene… = 2 knotts bredde… Håper jeg får begynt på prosjektet snart igjen
Lykke til!
Takker
-slettet-
-slettet-
-slettet-
Jeg ser ikke noe bilder…
Ikke jeg heller…
Jeg ser heller ikke noen bilder jeg.
Sårri! Ble altså for store når jeg lastet opp her, så jeg fjernet dem… Men fant ut at på mocpages blir de automatisk småe
Her er linken til mocpages: http://www.mocpages.com/moc.php/234466
Og her er bildene i tilpasset størrelse:
HOLY SHI - jeg mener, flott! Er det 1800-tallet? Og hva i huleste er det med den hudfarga dama på siste bildet? Hun har ikke bein?!
Dette er helt utrolig bra! Så mange detaljer! Jeg er henrykt for å si det mildt Bra jobbet!
Helt vannvittig kult det her Og det liver veldig opp med litt folk rundt omkring. Men som Arkitekten sier, hva er greia med den benløse dama?
Er jo fortsatt helt utrolig sinnsykt good =)
Gleder meg til å se når du har fått detta bygd opp =)
Men for å omformulere spørsmålet til Arkitekten og Cecilie: Hva gjør det barnet liggene på gulvet med den blomsten? Falt hun da du satte inn bildet?
Takker så mye godtfolk Ligger mange timer bak dette, så det er hyggelig at dere liker det
Jepp, dette er fra 1800 tallet… Nærmere bestemt 1848. Det året H.C Andersen ga ut “Pigen med Svovelstikkene” Derfor er hele bygningen temmelig “gammel” Spesielt stressa jeg med butikken… Sjekka “Jul i den gamle by” en Dansk julekalender fra 1979, som skildrer livet rundt juletider i Danmark rundt den samme tiden. -Har putta inn et fuglebur oxo
Det var ikke meningen å ha fokus på henne dere tror er bukseløs, men gardinene jeg sleit med i timer! For en gjeng ass!
Men kort fortalt, foran huset er det en liten jente med fyrstikker… (aka skrutrekker) Hun skal liksom være pigen med svovelstikkene… Men inni huset har jeg en alternativ slutt… Og på det bildet har hun på seg barnebukser (derfor litt vanskelig å se kanskje) og holder den samme skrutrekkeren (Fyrstikken) som nå er blitt grønn… Fordi hun ligger og koser seg på magen og tegner med en grønn fargestift… -Tsk…
Jeg kommer til å poste en del bilder nå fremover pga. jeg er i sluttfasen, og trenger litt konstruktiv kritikk før jeg gjør meg helt ferdig… Så hvis dere ser en feil, eller noe som ser helt teit ut, skrik ut For nå ser jeg snart ingen detaljer selv, hehe:)
Her er noen nye bilder av stua, finner ikke en stor and i LDD til å sette på julebordet, men har en her klar … Laget en ny peis i dag og flytta juletreet… Anser egentlig det rommet som helt ferdig… -Tror jeg…
Her er det vel kanskje litt overkill med taket, men ville ha litt variasjon enn bare slette ensfargete tak…
Peisen snekra jeg i sta, og laget 5 variasjoner av den… Denne mente min 4 årige datter var best
Bildet der på veggen sleit jeg i dagesvis med å “dikte opp” Var innom alt fra liggende roser til noteark… Begrenser seg VELDIG når man bare har et par piksler til rådighet.
MEner selv at det er et tydelig landskapsbilde med vann og fjell i bakgrunnen… Håper andre ser det samme da, hehe:)
Ja, her er det bare et overbilde…
Det var ikke meningen å ha fokus på henne dere tror er bukseløs, men gardinene jeg sleit med i timer! For en gjeng ass!
Men kort fortalt, foran huset er det en liten jente med fyrstikker… (aka skrutrekker) Hun skal liksom være pigen med svovelstikkene… Men inni huset har jeg en alternativ slutt… Og på det bildet har hun på seg barnebukser (derfor litt vanskelig å se kanskje) og holder den samme skrutrekkeren (Fyrstikken) som nå er blitt grønn… Fordi hun ligger og koser seg på magen og tegner med en grønn fargestift… -Tsk…![]()
Ser det nå, ja … Skjønner mer nå
Jeg kommer til å poste en del bilder nå fremover pga. jeg er i sluttfasen, og trenger litt konstruktiv kritikk før jeg gjør meg helt ferdig… Så hvis dere ser en feil, eller noe som ser helt teit ut, skrik ut
Juletreet ser helt korka ut. Det er jo en søyle!
Laget en ny peis i dag (…)
Ser flott ut!
Takker:)
Arkitekten
Juletreet ser helt korka ut. Det er jo en søyle!
Døh, i 1848 var ikke kremmerhusjuletre oppfunnet da vettø
Hehe, neida Vil ta 2 år i LDD å forme et skikkelig tre… Fikser det når jeg bygger det for hånd
Edit: Nå måtte jeg jo da bare fikse litt på det da… hehe… Men, blir nok bedre IRB…
Litt flere…
Lurer på å droppe fontenen…
Ikke mye annet å si enn skål
Skal legge en flamme i peisen når jeg bygger den…
Lenge siden jeg har sett noen med lirekasse, men mener å huske at det var typisk å ha en ape oppå kassa
Denne tror jeg blir bra IRB…
Popcorn pusher
Litt så som så forsøk på en smijernsbenk, menmen…
oooh… i just LOVE the bar =)
og popcorn-vogna kommer til å bli en kjempe hitt =)