Takk Vindus plasseringene er under mye kompromiss da men… LEGO er LEGO… kompromiss er noe av magien Og når det gjelder krussedullene på veggen, har jeg vel nesten helt bestemt meg for å heller bruke disse skogreiene istedenfor 2x2 dish…
Fant ut at jeg måtte jo ha skorstein til peisen, og feier til skorsteinen… møkkete og med flosshatt, hehe
Men litt usikker på fargevalget på skorsteinen da… Originalbygget har teglstein der som i resten av huset ser jeg… Prøvde å “brekke” litt med rifla brikker og to nyanser grått på toppramma…
Vet du hva, den tanken har slått meg oxo! Hehe Sånn er det å være perfeksjonist… Syke er at jeg har brukt lengre tid på det dukkehuset du ser der (ombygging), enn hva jeg har brukt på Grand Hotell…
Heh, jo… grunnen er faktisk kun at jeg måtte ned nesten 2 knots høyde for å få bunnen på brystpanelene flush med utstikket på brystpanelet… Men, synes det på en måte gjorde seg som en selvstendig skulptur med den tykke bunnen. Bakveggen er oxo 2 brikker tykk, og det er pga jeg måtte få til den stripette tapeten over brystpanelene…
Sist helg/weekend var jeg i Aalborg og tilbringte noe tid på en fortauscafè utenfor Jens Bang stenhus. Det huset MÅ lages! Har stor forståelse for at du ønsker å bygge det, et fantastisk bygg
Ja ikkesant! Et helt utrolig bygg! og ikke minst tenk deg hvor imponerende med 6 etg inkl loft i 1624?! Ja, jeg skal selvfølgelig bygge det IRL, men må bare bli helt fornøyd først… + Vinne i Lotto