Kirkegårdsveien 14, Tromsø

Det ser i hvertfall veldig bra ut (til nå )

Det blir flott! :slight_smile:

Mvh Joachim

• eier av originalen :wink:

Da hadde jeg fått en Bricklink pakke fra Amerika, så da fikk jeg gjort litt mere på dette bygget på utsiden.
Er enda en god del detaljer som fremdeles mangler. Skal forsøke å pynte opp litt utenfor huset. Har vel her brukt omtrent alt jeg eier og har av grønne plater…
Den store brune døra har jeg også lyst til å redesigne. Samt mangler å lage teppemønster på tre av rommene i kjelleren samt møbler i det siste rommet som skal bli ett vaskerom.

Men iallefall her er ett par bilder. Beklager det dårlige lyset, men skal ta nye bilder når jeg får gjort det ferdig.

Her har jeg fått laget kjelleren og litt av hagen rundt.

Her ser vi kjeller, 1.etg og 2.etg ovenfra. Her er det litt mørkt så det er ikke lett å se detaljene på møbler og slikt. Men det vil komme bedre bilder senere.

(Klikk på bildene for å se større utgaver av disse).
Flere bilder kan også finnes på Flickr galleriet mitt.

Begynner å bli virkelig bra dette altså :slight_smile: Og så så mange fine gulvmønstre!

Detta ser flotters ut =) Likte flismønsteret jeg å =p spesielt på badet =)

Det ble veldig flott! Virkelig!

Flott MOC :smiley:
Gleder meg til å se det sammen med nabohuset
Bård

Da har jeg lagt ut ett par nye bilder som jeg har tatt med litt bedre belysning:
mocpages.com/moc.php/265080

Inne å ser, og veldig imponert. :slight_smile:

Har det vært med på noen utstilling?

Mvh Joachim M. Giæver
:smiley:

Takker!
Nei, bygget har ikke vært med på noen utstillinger enda. Det ble ikke noe av den som var tenkt den 7.april… :frowning:

Men vi håper på andre muligheter skal dukke opp i ikke for lang fremtid.

Da har jeg lagt til noen små detaljer til på bygget.
Men noen vil kanskje kalle dette for juks?

Det er iallefall kun laget av LEGO-ting…

Kommer flere bilder etterhvert. Må bare finne noe stort hvitt som jeg kan bruke som bakgrunn.

Da har jeg gjort de siste må endringene på dette bygget. Vel, det kan tenkes at jeg bytter ut de firkantede vinduene oppe under mønet på begge endene av huset dersom jeg finner en bra måte å lage disse på i brikker. Til nå har jeg ikke lykkes å lage noe som er smått nok for den lille plassen jeg har til rådighet der…

Uansett, i dag tok jeg noen nye bilder etter at de siste små detaljene ble lagt til.

(Klikk på bildene for å se større utgave på Flickr)