Kjeksbokser

Hei!
Altså her på RIMI finnes det sånne lyseblå kjeksdåser, plassert ved iskremen, med Legomodeller (City) på, inneholdende kjeks og en liten pose med Lego, men her kun set 4914-brannsjefens jeep. I serien inngår også 4912-politiets vannscooter og en til mikro lastebil (Creator), som jeg ikke fant i lugnet.
Altså: hold utkikk hos RIMI og den som finner en vannscooter og/eller lastebil inni, kjøp en til til meg. 30 kr. Jeg har prøvd 7 bokser her, og så mange flere er det ikke.
Hilsen
'Micha

Jeg har sjekka RIMI på Ullevål Stadion, men ingen kjeksbokser der. Kan ikke akkurat si jeg har sett noe sånt noe annet sted heller, men så er ikke jeg den som handler mest kjeks. Og ikke er jeg så rå som Michael til å lukte LEGO heller. Smile

Mange kjeksbokser men ingen med LEGO i på min lokale RIMI. Michael, du lukter LEGO for godt! Confused

Wooohooo! Very Happy
Se hva jeg fant på ICA i Hemsedal:
http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=169495
Det var de to siste de hadde igjen.
Begge boksene er litt bulka.

Europris på Hønefoss har en pall (sikkert 100 bokser) med slike LEGO kjeksbokser i butikken til 29,99. Var innom i dag, og kjøpte 3 bokser.
Hvordan se hvilket sett som er inni boksen? Jeg køpte 3 stk. 4912-politiets vannscooter. Hadde hvert fint med alle tre, men gidder ikke kjøpe flere 4912.

Ihvertfall ingen grunn til å kjøpe boksene p.g.a kjeksen. :-Q…

Og nå er disse boksene dukket opp i butikken igjen, her i Trondheim i allefall. Så langt har jeg bare funnet dem på Ica på KBS, men ryktet fra mindre Legointeresserte mennesker enn meg sier at også Rema i Prinsens gate skal ha. Jeg vil gjerne ha andre sett enn 4914 som var i de 3 første boksene jeg kjøpte, så det blir vel innkjøp flere steder for å se hva de har.
aj-ml

på rema på lillehammer.

Europris, Auglendhøyden, Stavanger. Bare trailere, og nå er jeg lei av kjeksen…

tveit wrote:
Europris, Auglendhøyden, Stavanger. Bare trailere, og nå er jeg lei av kjeksen...
Skal vi bytte? Wink Jeg kom til 7 (strengt tatt 8, men en er gitt bort) brannbiler før jeg fikk 2 båter og så en trailier.... Mine kolegaer blir vel leie av kjeksen etterhvert... aj-ml
Anonymous wrote:
... den som finner en vannscooter og/eller lastebil inni, kjøp en til til meg. 30 kr. Jeg har prøvd 7 bokser her, og så mange flere er det ikke. Hilsen 'Micha
aj-ml skrev:
Skal vi bytte? Wink Jeg kom til 7 (strengt tatt 8, men en er gitt bort) brannbiler før jeg fikk 2 båter og så en trailier.... Jeg tror jeg skal klare å finne igjen to poser med trailere som jeg kan unnvære (uten å behøve å gå og kjøpe mer kjeks). Hos oss er brannbiler populær mangelvare. Jeg kan alltids gå og kjøpe mer kjeks også, hvis noen vil ha, men da kan jeg ikke garantere 1000 promille at det blir trailer....