Denne kreasjonen forestiller en kjerrevei som snirkler seg gjennom skogene i middelalderen, og ble bygget som en slags forberedelse til at jeg skal bygge min seksjon i det felles byggeprosjektet. For de av dere som ikke har fått med dere at det er et felles byggeprosjekt på gang, så finnes nærmere informasjon om dette i den lukkede delen av forumet.
Hmm ser ut som svaret mitt forsvant…? Prøver igjen.
Dette er knall. Spot on hva jeg har sett for meg for veien. Jeg har litt større begrensninger på brun enn dark tan, og bruker brun mye ellers. Så dette funker veldig bra for meg.
Likte også elven veldig godt. Eneste konstruktiv kritikk må være at det ser ut som det er litt større vannføring rett etter stryket, enn etter broen. Med mindre det er en kulp der. Isåfall kanskje ta bort steinen og de grå og brune 1x1?
Mulig jeg må stjele noen treteknikker til felleslayouten. Fin touch med sommerfuglen og soppene. På selve layouten synes jeg vi burde legge inn masse flere slike detaljer, og scener, slik at folk blir stående å lete og studere.
Oi, det la jeg ikke merke til. Neste gang skal jeg være litt mer nøye med vannføringen…
Enig! Vi må legge inn så mange detaljer av den typen som mulig. Vi vil jo at folk skal bli stående lenge å kikke. Når det gjelder veien så er det noe i denne retningen som passer best for meg også, men vi har et problem ettersom Gahrian og Castle Lord begge har brukt andre farger.
Dette landskapet var virkelig flott! God fargemiks, fin struktur på vegetasjonen, vannet i bekken og ikke minst detaljer som steinene som stikker opp i bekken og på veien. Imponert!
Veldig lekkert! Fullt på høyde med det beste fra utlandet.
(Men ville man giddet å bygge en bro over den bittelille bekken der? Sånn historisk sett? Man vasser jo greit over sånn ca 15 studs ved siden av broen…)
Dette er skikkelig bra! Og en stor inspirasjon til oss andre i fellesprosjektet. Her er det bare å ta seg sammen og forsøke å løfte opp til dette nivået