Hei! Jeg har en liten krise på gang. Holder på å gjøre ferdig en MOC til Brickworld i Chicago, og trenger desperat noen av disse: http://www.bricklink.com/catalogItem.asp?P=3665
…i dark blue!
De er sjeldnere enn hønsetenner, og koster deretter. Jeg har fått tak i noen på Bricklink til en forholdsvis overkommelig pris, men på grunn av mystiske omstendigheter kan selgeren ikke sende dem før om en ukes tid, og det blir for seint. Jeg trenger minst fire stykker, men jo flere jeg får tak i, jo finere blir prosjektet. Og jeg er villig til å betale…
Oki, baklager. Har en lot med en del harry potter sett, men ikke akkurat den.
lord_nuker: de er selvsagt laget for å frustrere L@go. Jeg tror ikke det koster så mye ekstra å lage en lot i en ny farge, så lenge de har forma og plastkulene i rett farge fra før. Det er vel formene som koster?
skal sjekke med jr om han har det settet, kan ikke huske å ha sett det i hus men ringer og sjekker. (Enklere enn å gå igjennom tre kasser med 60 kg lego…)
Da har jeg blitt hjulpet tilstrekkelig til at jeg kommer i havn med prosjektet til Brickworld. Tusen takk til dere som stilte opp - dere vet hvem dere er