LEGO® Castle Giant Chess Set

Hei
Kan noen fortelle meg hvor jeg kan få kjøpt LEGO® Castle Giant Chess Set i Norge
Er det mulig???

Ove Bråten wrote:
Hei Kan noen fortelle meg hvor jeg kan få kjøpt LEGO® Castle Giant Chess Set i Norge Er det mulig???
Du kan få kjøpt et på finn.no for 2200,-. Får ikke postet linken siden jeg har mindre enn 5 poster totalt på siden her. Kan prøve å sende som PM. Kristian

Jeg antar at det er denne det er snakk om?
Sjekket med LEGO’s utenlandske Shop @ Home, den koster:
2199SEK i Sverige
1699DKK i Danmark
199.99€ i Tyskland
Settet er heller ikke tilgjengelig i butikker, med unntak av noen “brand stores”, som er ekslusive LEGO-butikker. Det vil si, ikke regn med å finne den i butikker nedover i kontinentet heller.
Jeg eier ett eksemplar av dette settet, og kan si at det er ett fantastisk flott sett, og ikke minst sjakkbrett. Jeg har ikke bygget min ennå, pga mangel på plass, ettersom dette settet er veldig stort (du har sett de største i butikken? Dette er større). Den kommer med to esker, én for transport (med håndtak til å bæres med) og én for oppbevaring - sistnevnte er avbildet i finn.no annonsen (den store brune). IKKE forveksle denne med den grønne esken, sistnevnte er et mye mindre og billigere sjakksett, og ikke i nærheten av detaljrikhet og variasjon på figurer.